سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی مطرح کرد؛

خودرو‌های سنگین بالای ۴۰ سال کارکرد نیاز به نوسازی دارند

وزیر راه و شهرسازی گفت:باید ۶۵ هزار خودروی سنگین را نوسازی کنیم که خودرو‌های بالای ۴۰ سال کارکرد جز آن‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای قرارداد سه جانبه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: خوشحالم که گامی مثبت در راستای نوسازی ناوگان حمل و‌نقل انجام شده است.

او بیان کرد: شرکت سازنده موظف است به قرار داد عمل کند. تفکر پایه گذاری این تفاهم نامه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کمک زیادی می کند.

اسلامی ادامه داد: طبق این قرارداد، هزار دستگاه نوسازی می‌شود و باید به مرور ۶۵ هزار دستگاه نوسازی شود. خودرو‌های بالای ۴۰ سال مستلزم این قرار داد هستند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوارم با تولید و تحویل به موقع حرکت مثبتی انجام شود. از سال ۷۸ تاکنون ۲۰ هزار دستگاه نوسازی شده است و امروز گام مثبتی بر میداریم تا ۶۵ هزار دستگاه دیگر نوسازی شود.

اسلامی ادامه داد: با تکنولوژی پیشرفته ناوگان حمل و نقل نوسازی می شود  و در اختیار مردم قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید


وزیر راه و شهرسازی گفت:سازوکار‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اگر به هر دلیل مشکل داشته باشد ما نباید وقت خود را تلف کنیم و باید قرارداد جدید برای نوسازی ناوگان امضا کنیم.

اسلامی گفت: شرکت سازنده ناوگان کامیون متعهد است در سال جاری بیش از دو هزار دستگاه خودرو تحویل دهد. قراراد با ایران خودرودیزل از سال گذشته پایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.