سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکان، مجاهدان خاموش جامعه

فرماندار ویژه آبادان گفت:پزشکان، مجاهدان خاموش جامعه و رزمندگان امروز جبهه سلامت هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان ، از پزشکان به عنوان مجاهدان خاموش جامعه یاد کرد و گفت: اين بزرگواران اكنون به افتخار رزمندگان جبهه سلامت مورد تكريم جامعه اند.

او با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در ۷ ماهه گذشته، افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری، این جامعه ی پزشکی و از جمله پزشکان متعهد بودند که لباس رزم بر تن کردند و در جبهه ی مبارزه با کرونا جان خود را به خطر انداخته و بعضا جان شیرین خود را تقدیم سلامتی هموطنان نمودند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: در همین راه تعداد زیاد از پزشکان و متخصصان که جزء نخبگان جامعه بودند، جان شیرین خود را  در مسیر سلامت بیماران کرونایی هدیه کردند و دیگر در بین ما نیستند.

موسوی بیان کرد:با وجود تمام محدودیت‌ها، سختی ها و تحریم‌ها مشاهده می‌کنیم که در بیمارستان تیم‌های پزشکی با از خود گذشتگی و فداکاری مثال زدنی مشغول درمان و مراقبت از بیماران می باشند.

او ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت جامعه پزشکی گفت : یقین دارم پزشکان ما پیش قراولان شکست کرونا خواهند بود و برگ زرینی بر افتخارات این حرفه ی شریف و مقدس در تاریخ بجای خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: روز پزشک ، جبهه سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.