سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالحسین (ع) در فضای باز

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: باید مراسم عزاداری در فضای باز انجام شود.

دکتر آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه باید مراسم عزاداری در فضای باز انجام شود گفت: با توجه به گرمای هوا موضوع برگزاری مراسم در مکان‌های دارای سقف بالای ۴ متر و با یک چهارم ظرفیت در ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح شده است و در حال بررسی است.

او افزود: شهروندان عزیز جنوب غرب خوزستان همچنان موارد سه گانه که شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست‌ها می‌باشد را رعایت کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص شیوه نامه برگزاری مراسم ماه محرم تصریح کرد: تنها مصوبه نهایی که در اختیار تمامی استان‌ها الخصوص استان خوزستان قرار گرفته، شیوه نامه ابلاغیه ستاد مبازره با کرونای کشور است که در آن برممنوعیت برگزاری مراسم محرم در فضای بسته تاکید شده است.

دکتر یلالی به ممنوعیت پذیرایی، دسته روی و کوتاه برگزار شدن مراسم عزاداری اشاره کرد و گفت: این موارد در شیوه نامه ستاد مبازره با کرونای کشور ابلاغ شده است.

او از شهروندان خواست موارد ذکر شده را باتوجه به دستور مقام معظم رهبری که همه باید از این ابلاغیه پیروی کنیم مد نظر داشته باشند تا بتوانیم مراسم را به نحوه احسنت برگزار کنیم.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: ماه محرم ، محرم99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.