سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و فیلم‌ معلولین

دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت تا ۱۰ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالرحیم عبدالکریمی، دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت گفت: با توجه به استقبال خوب از نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت و  با توجه به اینکه طی چند روز اخیر، تماس‌ها و پیام‌های بسیاری مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داشتیم با رایزنی‌های انجام شده مهلت ارسال آثار به مدت ۱۰ رو ز تمدید شد؛  بنابراین افراد دارای معلولیت می‌توانند نهایتا تا پایان روز دهم دی ماه آثار خود را در حوزه‌های عکس و نیز فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای به شماره واتساپ جشنواره ارسال کنند.

او بیان کرد: این جشنواره در موضوعات بیان مسائل و مشکلات معلولین در حوزه‌های مناسب سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی، استفاده بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولین از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی‌های معلولین و تلاش در ارتقا و استفاده مناسب از این توانمندی‌ها و در سه حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید :

برگزاری جشنواره عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، ویژه معلولین کرمانی


او موضوع ویژه این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و بیان داشت: کلیه گروه‌های معلولین اعم از معلولین شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و. .. می‌توانند در این جشنواره شرکت و به ثبت آثار خلاقانه  به وسیله تلفن همراه بپردازند.

دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان و افرادی که دارای رتبه‌های برتر خواهند شد، جوایز نقدی و نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: از همه افرادی که دارای معلولیت هستند برای حضور در این جشنواره دعوت می‌شود.

 او گفت: شرکت کنندگان در مسابقه بایستی آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال و شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره را ازسایت بهزیستی به آدرس: http://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.