سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه کپشن نویسی انتظار سرخ

اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن نقد ادبی استان فراخوان کپشن نویسی با موضوع عاشورا و ظهور برگزار می‌نماید.

کاظمی رئیس انجمن نقد ادبی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در فرهنگ پرافتخار شیعه، ۲ قیام و نهضت جایگاه ویژه و برجسته‌ای دارد. یکی «حماسه جاودانه حسینی» است که در گذشته روی داده و دیگری «انقلاب جهانی مهدوی» که در آینده تحقق خواهد یافت. رهبر هر ۲ قیام، امام معصوم و از خاندان مطهّر پیامبر گرامی اسلام است.

او بیان داشت: «واقعه عاشورا» سرآغازی برحیات، پویایی و بالندگی شیعه و «ظهور موعود»، نقطه اوج، رشد، کمال و سعادت شیعه (و همه یکتاپرستان و صالحان) است. بین این ۲ نهضت، پیوند و ارتباط وثیق و ناگسستنی وجود دارد و هر ۲ در امتداد هم و تکمیل کننده یکدیگرند. مهم‌ترین جلوه هر ۲ قیام، بروز و ظهور کامل «حق» و تشکیل جبهه «حق» در برابر گروه «باطل» است.

کاظمی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن نقد ادبی خوزستان به مناسبت فرارسیدن محرم حسینی، فراخوان کپشن نویسی عاشورا و ظهور را برگزار می‌کند. علاقمندان با انتشار پست در اینستاگرام و با مضامین فراخوان به صورت دل نوشته، متن ادبی، عرفانی، نکته گویی و ... می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

آخرین مهلت انتشار پست، ۲۰ شهریور ۹۹ است. جهت شرکت در فراخوان، از هشتگ انتظارسرخ استفاده کرده و صفحات تگ شده را دنبال فرمایید. استفاده از هشتگ‌های مرتبط مانند عاشورا، ظهور، محرم، انتظار و ... نیز پیشنهاد می‌گردد ضمن آنکه به ۵ پست برتر، هدایای ارزنده‌ای تعلق گرفته و آثار منتخب در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.