سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشایی: دستاورد‌های تارتار با نفت مسجد سلیمان ارزشمند است

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره آخرین بازی تیمش در لیگ برتر و مشکلات این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی ما با پارس جنوبی جم بیشتر تحت تاثیر حواشی و حرف و حدیث‌های قبل از بازی بود. استرس بازیکنان حریف و احتیاط بازیکنان ما برای اشتباه نکردن، کیفیت بازی را پایین آورد، اما در مجموع فکر می‌کنم تیم ما بر بازی مسلط بود. پس از تعویض‌هایی که انجام دادیم، روند تیم بهتر شد و با گلزنی در دقایق پایانی توانستیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

پاشایی درباره اظهارات مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز پیش از بازی نفت مسجد سلیمان با پارس جنوبی جم که تارتار هم به آن واکنش نشان داد گفت: مدیران و مربیان برخی تیم‌ها پیش از بازی به ناحق مصاحبه‌هایی انجام دادند و به ما تهمت زدند و گفتند کادرفنی نفت مسجد سلیمان به خاطر دوستی با اعضای باشگاه پارس جنوبی جم، هفته آخر با این تیم تبانی می‌کند.

مربی نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: درست است که با رضاییان و خطیب رفاقت داریم و آن‌ها جزو دوستان صمیمی و نزدیک ما هستند، اما این دلیلی نبود که بخواهیم حق تیم دیگری را ضایع کنیم. اعضای کادر ما سر سفره پدر و مادرهای خود بزرگ شده اند و ما نان حلال سر سفره زن و بچه های خود می‌بریم. برخی از دوستان ضعف و مشکلات فنی خودشان را این گونه توجیه می کنند، اما خداراشکر با ارائه یک فوتبال پاک، جواب خوبی به این آقایان دادیم.

او در پاسخ به این سوال که کادرفنی با وجود پاس نشدن چِک‌های بازیکنان چگونه توانست بازیکنان را برای بازی برابر پارس جنوبی جم از نظر ذهنی آماده نگه دارد گفت: یکی از عواملی که بازیکنان را به سمت موفقیت تشویق و تحریک می‌کند، مسائل مالی است. بازیکنان ما از شرایط مالی باشگاه واقعا ناراحت و سرخورده بودند.

پاشایی افزود: پس از پاس نشدن چک‌ها، بازیکنان نمی‌خواستند تمرین کنند، اما تارتار با صحبت‌هایی که انجام داد، آن‌ها را مجاب کرد برای بازی با پارس جنوبی جم تمرینات خود را پیگیری و پس از این بازی، تصمیم خود را عملی کنند.

مربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به مشکلات تیمش گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی بزرگ‌ترین مشکل تیم‌های نفتی است. تنها ارگان دولتی که این مصوبات را ۱۰۰ درصد اجرا می‌کند، وزارت نفت است. نمایندگان مجلس باید تبصره‌ای در نظر بگیرند تا حداقل شهر‌هایی که برای استخراج نفت و گاز دچار آلودگی می‌شوند، بتوانند از پول این انرژی‌ها استفاده کنند. این حداقل کاری است که می‌توان برای مناطق محروم مانند آبادان، مسجد سلیمان، جم و جوانان پرشور این شهر‌ها انجام داد. مسئولان باشگاه در صددند مشکلات تیم را برطرف کنند، اما در این راه، خیلی‌ها با تیم همراه نیستند.

او با تمجید از عملکرد تارتار در نفت مسجد سلیمان گفت: کاری که تارتار با نفت مسجد سلیمان انجام داد تاریخی بود. حضور در نیمه بالایی جدول و رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، با وجود تمام مشکلات و کمبودها، دستاورد ارزشمندی است و خوشحالی و نشاط هواداران این صحبت من را تایید می‌کند.

پاشایی در پاسخ به این سوال که خداحافظی تارتار از نفت مسجد سلیمان قطعی شده یا او در جام حذفی هم هدایت این تیم را برعهده دارد گفت: خداحافظی تارتار با توجه به تصمیم بازیکنان برای شرکت نکردن در تمرینات گرفته شده است و اگر بازیکنان بخواهند برابر تراکتور بازی کنند، قطعا تارتار تا پایان بازی‌های جام حذفی کنار تیم خواهد ماند.


بیشتر بخوانید:


مربی نفت مسجد سلیمان افزود: نفت مسجد سلیمان با وجود تمام کاستی‌ها و فراز و نشیب‌ها، در لیگ امسال یک فصل موفق و درخشان را پشت سر گذاشت. انشاالله مسئولان قدر این تیم و جوانان مستعد مسجد سلیمان را بدانند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.