سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۸۱ واحد بی توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از تعطیلی ۸۱ واحد متخلف در چهارمحال و بختیاری که به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی نداشتند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۱ واحد متخلف در استان که به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی نداشتند تعطیل شدند.

او افزود: در فاصله بین اول تا ۱۲ مردادماه ۹۹ تعداد پنج هزار و ۱۳۱ بازدید صورت گرفت که ۸۵.۳ درصد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی گزارش شد، همچنین چهار واحد متخلف پلمپ و ۱۰۱ واحد دیگر نیز به دادگاه معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۱ مردادماه امسال نیز سه هزار و ۱۳۹ بازرسی از اماکن عمومی استان انجام گرفت که طی آن ۳۰ واحد پلمپ شد، ۹۵ واحد متخلف به دادگاه معرفی شدند و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز ۸۶ درصد اعلام شد.

او ادامه داد: در فاصله زمانی ۲۲ تا ۲۷ مردادماه ۹۹ نیز ۹۱۵ مورد بازرسی از اماکن عمومی انجام گرفت که خوشبختانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن ۷۸ درصد گزارش شد، همچنین طی همین مدت ۱۱ واحد متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند پلمپ و ۳۸ واحد دیگر نیز به دادگاه معرفی شدند.

جزایری با اشاره به اینکه از ابتدای مردادماه تاکنون حدود سه هزار بازدید مشترک با دیگر دستگاه‌ها در اماکن عمومی چهارمحال و بختیاری انجام شدد گفت: همچنین در این راستا ۸۱ واحد متخلف در این استان تعطیل شدند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.