سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی :

همکاری مردم در رزمایش همدلی تکلیف است

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی حرکت مردمی و مشارکت در رزمایش همدلی را نشانه وفاداری مردم به ولایت و اهل بیت علیهما السلام برشمرد و افزود: همکاری مردم در رزمایش همدلی و اطعام نیازمندان یک تکلیف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در آیین افتتاح آشپزخانه‌های حسینی با اشاره به ابعاد شخصیت امام حسین (ع) و رشادت‌های ایشان گفت: یکی دیگر از ابعاد شخصیتی این امام بزرگوار اطعام نیازمندان بود که باید در جهت شناساندن این ویژگی این امام معصوم به طور ویژه‌ای اقدام شود.

او  با اشاره به آیات الهی در خصوص اهمیت اطعام نیازمندان  گفت : در قرآن کریم در آیات فراوانی نسبت به توجه اطعام و دستگیری از نیازمندان تاکید شده است.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه سنجش ایمان به عمل است نه شعار، افزود: ملت ما با مشارکت و همدلی در مرحله اول رزمایش همدلی، گردنه تکلیف را فتح کردند به طوری که مشارکت همگانی دربرهه حساس فشار‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر بود.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا درخشش و همبستگی ملت ما را نشان داد افزود : درخشش ملت ایران در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی و تحریم‌ها برای همه واضح بود و امروز مردم ما با لبیک به ندای مقام عظمی ولایت در رزمایش همدلی مرحله اول خوش درخشیدند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امروز مرحله دوم مواسات همدلی کمک‌ها آغاز شده است گفت : پرونده‌های زیبایی برای ملت ایران در این رزمایش رقم خواهد خورد که برای آیندگان تامل انگیز باشد چرا که مردم ما امروز در گرفتاری به دیگران ایثار می‌کنند.

 

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.