سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۹ روستای شهرستان الیگودرز آبرسانی شد

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: در حال حاضر ۱۵ روستای شهرستان الیگودرز با تانکر آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آبفا لرستان اظهارداشت: طرح آبرسانی قمرود شامل ۹۹ روستاست با ظرفیت ۱۰۲ لیتر بر ثانیه که از کانال اصلی انتقال آب قمرود یک انشعاب دریافت می‌کند.

او ادامه داد: ظرفیت فاز اول این طرح ۳۲ لیتر بر ثانیه بوده و مرحله اول آن شامل مجتمع اول است که تا آبانماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: تصفیه‌خانه این طرح بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات آن به طور کامل خریداری شده و تنها نصب و راه‌اندازی آن مانده است.

کرموند افزود: قول دادیم تا اواخر آبانماه امسال فاز اول این طرح را که شامل ۱۰ روستای الیگودرز می‌شود به بهره‌برداری برسانیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ روستای الیگودرز با تانکر آبرسانی می‌شود، عنوان کرد: برنامه داریم تا تابستان سال آینده هیچ روستای تحت پوششی با تانکر آبرسانی نشود و آن‌ها را به صورت اضطراری تامین آب کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به انشعابات غیرمجاز در استان گفت: عمده انشعابات غیرمجاز در بخش کشاوزی و باغات هستند و چنانچه این انشعابات غیرمجاز را جمع کنیم مشکلات ما در روستا‌ها کمتر خواهدشد.

کرموند بیان کرد: براساس اعتباراتی که به ما داده می‌شود و تکمیل فاز اول طرح مذکور یکسال به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.