سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۲ قلیان سرا در مریوان پلمب شد

فرمانده انتظامی مریوان از پلمب تعداد ۶۲ واحد قلیان سرا در سطح شهرستان مریوان با حکم قضایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ کامبیز رستم نیا فرمانده انتظامی مریوان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از افراد بویژه جوانان در قلیان سراها، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مراجع قضایی ۶۲ واحد قلیان سرا در سطح شهرستان مریوان شناسایی و حکم پلمب آن‌ها صادر و بلافاصله اجرایی شد.

فرمانده انتظامی مریوان با بیان اینکه تجمع جوانان در قلیان سرا‌ها موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده و اعتراض آنان را در پی داشت، یادآور شد: با پلمب قلیان سرا‌های شناسایی شده، تعدادی از آن‌ها تغییر شغل دادند.

او اضافه کرد: در روز‌های اخیر تعدادی قلیان سرا‌های سیار در اطراف دریاچه زریوار ایجاد و باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شدند که در این راستا برخورد قضایی و جمع آوری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ رستم نیا با بیان اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: بزودی طرح برخورد و جمع آوری ارازل و اوباش نیز اجرا و هرکسی برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کرده و آرامش آن‌ها را سلب کند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.