سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۱۵ هنرمند از خراسان شمالی به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اعلام شد که نام ۱۵ هنرمند خراسان شمالی در فهرست آن به چشم می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، پس از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحله مقدماتی و بررسی ۲ هزار و ۴۰۰ اثر ارسالی در ۳ بخش موسیقی «دستگاهی»، «نواحی» و «کلاسیک» اسامی ۸۵۷ نوازنده و خواننده برای اجرا در مرحله نهایی اعلام شد که در بخش نواحی محمدامین حدادیان فاروجی و محمدمهدی، ولی نژاد گلیان، رامین نوروزی، صادق غلامرضازاده تنسوان، سیدحسن فاطمی، سعید هوشمند از شیروان و وحید طاهری نسب از بجنورد در بخش آواز و دوتار به این جشنواره راه یافتند.

بر اساس این گزارش، رامین نوروزی در ساز کمانچه و در ساز دوتار مهدی کمالی از اسفراین، سامان فیروزه، وحید طاهری نسب، مهدی محسنی و بهنام ایزدی از بجنورد و امیرحسین زارع از شیروان موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

 شاهین علیزاده از بجنورد با ساز دایره موفق به راهیابی به بخش نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شده است.

نحوهٔ برگزاری و رپرتوار مرحلهٔ نهایی از سوی دبیرخانهٔ جشنواره اعلام شده و شرکت‌کنندگان می‌بایست طبق دستورالعمل‌های مندرج در فراخوانِ مکمل، آثار خود را حداکثر تا ۳۰ شهریور از طریق سامانهٔ «بامک» ارسال کنند.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.