سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماهنگ دیدنی «این خیمه برجاست» ویژه آغاز محرم

همزمان با آغاز ماه محرم نماهنگ «این خیمه برجاست» از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظّم انقلاب در صفحه اینستاگرام این پایگاه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شروع ماه عزای سیدالشهدا(ع)، صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب نماهنگی را با عنوان «این خیمه برجاست» را با محوریت گفتگویی با سخنرانان هیئات و مجالس روضه در اینستاگرام منتشر کرد.


بیشتر بخوانید


در توضیحات این پست اینستاگرام ضمن اشاره به بخشی از بیانات رهبر انقلاب آمده است:

«این خیمه برجاست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزاداری را بالاخره به یک شکلی برپا می‌کنند؛ آنچه بنده می‌خواهم تأکید کنم این است که در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که کارشناسان بهداشت به ما میگویند؛ یعنی ستاد ملّی کرونا. خود بنده شخصاً هر چه آن‌ها لازم بدانند مراعات خواهم کرد. توصیه‌ من و تأکید من به همه‌ کسانی که می‌خواهند عزاداری کنند هیئات، آقایان حضرات منبری‌ها، صاحبان مجالس، مدّاح‌ها، نوحه‌خوان‌ها و دیگران این است: هرکاری می‌کنید، اوّل ببینید آن‌ها چه می‌گویند. یعنی ستاد ملّی کرونا اگر چنانچه یک ضابطه‌ای را معیّن کرد برای عزاداری، همه‌ ما موظّفیم آن را عمل کنیم.» ۱۳۹۹/۰۵/۱۰

بر این اساس پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با توجه به شرایط شیوع کرونا و دستورالعمل‌هایی که ستاد مقابله با کرونا برای مراسم عزاداری محرم امسال اعلام کرده است با جمعی از سخنرانان هیئات و مجالس روضه گفتگو داشته است که بخش‌هایی از آن را در نماهنگ «این خیمه برجاست» منتشر می‌کند.»

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.