سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ مرداد ماه سال ۹۹؛

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای خودرو در گلوگاه / اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳۱ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۳۱ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق خودرو در گلوگاه

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت و اوراق کردن خودرو توسط فردی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف قطعات اوراقی ۲ خودرو، ۴ جفت پلاک سرقتی خودرو و ۴ عدد پلاک سرقتی موتورسیکلت از محل فعالیت متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۲ خودروی سواری در این شهرستان نیز اقرار کرد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه همچنین از کشف مقادیر قابل توجهی مواد منفجره الکتریکی از محل فعالیت متهم نیز خبر داد و افزود: نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۴ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۴ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۲۷ موتور سیکلت و ۲۶ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

کشف ۳ خودروی سرقتی در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان تنکابن، موضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهنمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۳ خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ شاه نظری از کشف خودرو‌های سرقتی در جریان رسیدگی به این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: در این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر از آنان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری ۴ سارق منزل در اجرای این طرح نیز خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.