سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچم عزای امام حسین (ع) در کنار آب‌های خلیج فارس به اهتزاز درآمد

همزمان با آغاز ماه محرم علاوه بر اهتزاز پرچم عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در کنار آب‌های خلیج فارس برافراشته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سیدالشهداء (ع) ٬ سراسر استان بوشهر رنگ و بوی حسینی به خود گرفته است و بر همین اساس خیابان‌ها و کوچه‌های شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سیاه پوش شد.

عاشقان و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) و اصحاب با وفایش در شهر ساحلی بوشهر پرچم عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در کنار آب‌های خلیج فارس به اهتزاز درآوردند و کوچه، بازار و معابر نقاط مختلف استان بوشهر به یاد رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های سید و سالار شهیدان (ع) رنگ و بوی کربلا گرفت.

برگزاری مراسم عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، با سال‌های گذشته تفاوت دارد؛ در همین راستا و با توجه عدم امکان برگزاری مراسم عزدارای به شیوه‌های سنتی و رویکرد برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی، پرچم محرم در فضای مجازی نیز برافراشته شده است.

محرم امسال هرچند کرونا بر اجتماعات و محیط‌های تجمعی سایه افکنده است، اما سبب نشد تا شور و حال محرم بین مردم کمتر شود، دوستداران اباعبدالله‌الحسین (ع) و هیئات مذهبی با برنامه‌ریزی مراسم‌هایی در نقاط مختلف، از طریق شبکه‌های مجازی به ترویج شعائر حسینی می‌پردازند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.