سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان کار سارق تلفن همراه در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:ماموران کلانتری ۲۲ موفق شدند سارق به عنف تلفن همراه را طی یک عملیات پلیسی در حین سرقت دستگیر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تلفن همراه گرانقیمت، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهر کرمان با افزایش گشت زنی‌های نامحسوس در مکان‌هایی که امکان بروز سرقت در آن‌ها می‌رفت و با یکسری کار اطلاعاتی سارق را در حین سرقت شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فداء در ادامه با اشاره به شگرد متهم که در معابر خلوت افراد تنها را شناسائی و با تهدید چاقو در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت تلفن‌های همراه آن‌ها می‌کرد، گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه گران قیمت از شهروندان در شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: شهروندان با یادگیری و رعایت آموزش‌های پیشگیرانه سرقت که توسط پلیس ارائه می‌شود، می‌توانند فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته و نقش موثری در ارتقا امنیت پایدار ایفا کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.