سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهر نودشه شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی نودشه حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی وانت که به سمت مرز با سرعت زیادی در حرکت بود، مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، ضمن متوقف کردن خودروی وانت در بازرسی‌های انجام داده ۸ هزار و ۹۳۷ عدد پوشک، ۱۲ دستگاه چرخ گوشت، ۶ دستگاه آبمیوه گیری و پلوپز، ۸۰۰ عدد لامپ کم مصرف و ۳۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سردار جاویدان، ارزش محموله کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.


انهدام باند سارقان قاپ زن در کرمانشاه




رییس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان قاپ زن در کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند ۳ نفره به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد قاپ زنی شهروندان کرمانشاهی، تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: کاراگاهان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عاملان سرقت آغاز و موفق شدند با انجام کار‌های اطلاعاتی یک باند ۳ نفره را شناسایی کنند.

سرهنگ نظری بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیر کننده سر کرده باند را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها و روش‌های نوین کشف علمی جرم به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت قاپ زنی و ۲ فقره زورگیری شهروندان در سطح شهر کرمانشاه با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

او همچنین با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان سردسته باند، از معرفی هر ۳ سارق به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف گوسفند قاچاق در جوانرود

فرمانده نیروی انتظامی جوانرود گفت: با تلاش ماموران پلیس ۱۴ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 سرهنگ هوشنگ مبارکی گفت: پلیس آگاهی شهرستان حین گشتزنی در جاده روستای چشمه میران به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۴ راس دام قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال  از سوی کاراگاهان کشف شد.

سرهنگ مبارکی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور


فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ عنایت فلاحی گفت: در ماموریت نخست ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خاور مشکوک و آن را متوقف کردند در بازرسی‌های انجام شده ۱۶ هزار و ۷۳۴ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰۰ میلیون ریال می‌رسد کشف شد.

سرهنگ فلاحی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی کنگاور در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از آن ۳ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه سرخ کن، ۲ دستگاه آبمیوه گیری و یک دستگاه قهوه ساز قاچاق کشف کردند.

او با بیان اینکه ارزش این محموله به ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

فوت عابر پیاده در کرمانشاه

 

 

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از فوت یک عابر پیاده در شهر کرمانشاه به علت سانحه رانندگی خبر داد.

 سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: سانحه رانندگی شب گذشته و در بلوار شهید سرحدی کرمانشاه میان یک عابر پیاده و یک دستگاه خودروی پراید رخ داد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه عابر پیاده که مردی حدودا ۶۰ ساله بود به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.
سرهنگ شیری بیان کرد: طبق بررسی‌های کارشناسان، علت وقوع این سانحه مرگبار  توجه نکردن به جلو از سوی راننده پراید تشخیص داده شده است.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه با اشاره به متواری شده راننده پراید، از تلاش برای دستگیری وی خبر داد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.