سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری ۲۶۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه

۲۶۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۶۵ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری شدن ۱۲۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۲۲ بیمار جدید مشکوک به بیماری کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری و ۱۴۶ نفر نیز در این مدت ترخیص و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

او با اشاره به بستری بودن ۸۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۲۱۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بستری ۲۷ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از شناسایی و بستری شدن ۲۷ بیمار جدید مشکوک به ویروس کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: با ترخیص ۳۷ بیمار کرونایی در این مدت، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل هم اکنون ۲۲۰ نفر گزارش شده است.

او افزود: ۵۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
چرا در اخبار مربوط به شهرستان بهشهر بخش بازار مسولین شهری وبهداشت برای فروشنده مواد غذایی بدون ماسک ودستکش جریمه تعیین نمی کنند