سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب دستاورد موشکی ایران در رسانه‌های منطقه و جهان+ تصاویر

رونمایی از موشک بالستیک «شهید قاسم سلیمانی» و موشک کروز «ابومهدی المهندس»، بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز پنجشنبه وزارت دفاع ایران با حضور رئیس جمهور از  موشک ۱۰۰۰ کیلومتری کروز با نام شهید ابومهدی المهندس و موشک بالستیک با بُرد ۱۴۰۰ کیلومتر به نام شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی کرد. این دستاورد جدید موشکی کشورمان بازتاب گسترده ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشت.

 

 

خبرگزاری بین المللی رویترز با تیتر «در میان تنش‌ها با آمریکا، ایران از موشک‌های بالستیک و کروز ساخت داخل خبر داده است» نوشت: ایران امروز پنجشنبه یک موشک زمین به زمین بالستیک را به نمایش گذاشت که به گفته امیر حاتمی، بُرد آن به ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد؛ همچنانکه از یک موشک کروز بهره برداری کرد؛ اقداماتی که به نوعی نادیده گرفتن درخواست‌های آمریکا از تهران برای توقف برنامه موشکی اش به شمار می‌رود.

همچنین شبکه آمریکایی «ای بی سی نیوز» به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس با تیتر «تلویزیون ایران می‌گوید ۲ موشک جدید را رونمایی کرده است» نوشت: تلویزیون ایران در حال گزارش کردن این مسأله است که این کشور دو موشک جدید را در میان تنش‌های فراینده میان ایران و آمریکا امتحان کرده است.

طبق اعلام خبرگزاری آسوشیتد پرس، تلویزیون ایران این دو موشک را روز پنجشنبه و در روز صنعت دفاعی رونمایی کرده است.

خبرگزاری آمریکا بلومبرگ نیز نوشت: در حالی آمریکا به دنبال بازگرداندن تحریم هاست، ایران موشک سلیمانی را رونمایی کرد.

این خبرگزاری همچنین نوشت: پیش از آنکه آمریکا ریاست یک رویارویی بزرگ در سازمان ملل را به منظور تلاش برای تمدید ممنوعیت بین المللی بر فروش سلاح به جمهوری اسلامی بر عهده داشته باشد، ایران موشک‌هایی جدیدی – از جمله یکی به نام ژنرال ارشد کشته شده (شهید سلیمانی) - را رونمایی کرده است.

پایگاه صهیونیستی جروزالم پست نیز با بازتاب خبر رونمایی از دستاورد موشکی ایران نوشت: ایران مدعی است موشک‌های کروز جدید و نیز پهپاد‌های پیشرفته‌ای را در اختیار دارد.

این پایگاه صهیونیستی همچنین نوشت: ایران موشک‌ها و پهپاد‌های جدیدی را این هفته رونمایی کرده است. یکی از اینها، موشک بالستیکی است که به نام فرمانده سپاه قدس (شهید) قاسم سلیمانی و با حضور رئیس جمهور ایران حسن روحانی به نمایش درآمد.

بخش انگلیسی شبکه الجزیره نیز با پوشش دستاورد موشکی ایران نوشت: در حالیکه تنش‌ها با آمریکا افزایش یافته، ایران موشک‌های بالستیک و کروز جدیدی را به نمایش در می‌آورد.

الجزیره نوشت: ایران موشک‌های بالستیک و کروز خود را در حالی به نمایش درآورد که این اقدام حتما خشم آمریکا را برخواهد انگیخت؛ چرا که آمریکا در حال آماده کردن خود برای درخواست این مسأله است که تمامی تحریم‌های سازمان ملل دوباره بر ایران اعمال شوند.

بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک نیز با بازتاب خبر دستاورد موشکی ایران، نوشت: با برد ۱۴۰۰ کیلومتر، ایران ویدئویی از موشک بالستیک قاسم سلیمانی را منتشر کرد.

این خبرگزاری نوشت: رسانه‌های ایران امروز پنجشنبه مراحل ساخت و آزمایش یک موشک جدید به نام شهید حاج قاسم سلیمانی را که برد آن به ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد، به نمایش گذاشتند.

پایگاه خبری شبکه سعودی العربیه نیز در تیتری جهت دار نوشت: اقدام تحریک آمیز ایران در آستانه مکانیسم ماشه

این رسانه نوشت: در آستانه درخواست دولت آمریکا برای راه اندازی مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌های همه جانبه موسوم به «مکانیسم ماشه» (اسنپ بک) نیرو‌های مسلح ایران به اقدام تحریک آمیزی در برابر جامعه جهانی با آزمایش دو موشک بالستیک از نوع کروز دست زدند.

همچنین پایگاه خبری شبکه المیادین نیز با پوشش دستاورد اخیر ایران نوشت: وزارت دفاع ایران گفته است موشک بالستیک به نام شهید سلیمانی، یک موشک تاکتیکی و متحرک است که با دیگر موشک‌ها در جهان تفاوت دارد.

بخش عربی شبکه دویچه وله آلمان نیز با پوشش این رخداد نوشت: ایران از ساخت موشک سلیمانی و (ابومهدی) المهندس خبر داد.

دویچه وله نوشت: اعلام این خبر در وقتی انجام می‌شود که آمریکا به دنبال تمدید محرومیت تسلیحاتی بر ایران پس از به پایان رسیدن مهلت زمانی این تحریمهاست که در پی توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ به اجرا درآمده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۱
در انتظار بررسی: ۰
مهران
۱۴:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
آنهایی که به داشتن موشک اعتراض دارند یادشان رفته حمله صدام به ایران اگه اون موقع قدرت داشتیم صدام جرات میکرد به ایران حمله کنه هروقت ایران ضعیف بوده مورد هجوم قرارگرفته
بابایی
۱۲:۱۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلام.خسته نباشید به برادران صنعت دفاعی،موشکی،تسلیحاتی،خصوصا خسته نباشید به نیروهای مظلوم قراردادی که با توان تمام صبح تا شب کار کردند و برای مملکت امنیت به ارمغان اوردند ولی هیچ اینده شغلی ندارند و بعضا به خاطر سوء مدیریت مسئولین بیکار شدند امیدوارم دولت به این قشر قراردادی بیکار شده صنعت تسلیحاتی رسیدگی و کمکشان کنه که هر چه امنیت و ارامش داریم از انهاست.باتشکر
الله وردی
۱۲:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلام.به تمام زحمتکشین صنعت دفاعی،موشکی،تسلیحاتی،نظامی،خصوصا نیروهای مظلوم قراردادی که مظلومند و هیچ اینده شغلی ندارند تبریک و خسته نباشید عرض میگوییم.باتشکر
در جواب (مهندس محسن نصیروند)
۲۰:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام.دستاوردهای جدید دفاعی را تبریک عرض میگوییم،همچنین اجرت با خدا برادر نصیروند که به فرموده حضرت اقا در صدا و سیما و تقویت جبهه مقاومت عمل کردی و سه سال عمر و جوانی ات راگذاشتی در مرکزبازسازی جنگ افزارهای نظامی شهیدکریمی سپاه تبریز و در راه اسلام،هزاران سلاح سبک مونتاژ کردی و دوسال نیز سربازی رفتی و پنج سال عمرت در راه اسلام و خدمت به کشور گذشت،نوزده سال درس خواندی و از خانواده ایثارگری،امیدوارم مسئولین به وضعیت بیکاری چندین ساله شما رسیدگی،جبران خسارات مادی و معنوی و کارمند دولت کنند،قراردادیها مظلومند،بیکاری نیروی اموزش دیده و تحصیلکرده در حقیقت ظلم به کشور است،امیدواریم وزارت دفاع و سپاه شمارا به ارزویتان برساند و موشکی برد بلند به اسم شما در اینده تولید کنند.از باشگاه خبرنگاران جوان نیز انتظار انعکاس مطالب داریم.باتشکر
در جواب (مهندس محسن نصیروند)
۱۹:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام.دستاوردهای جدید دفاعی را تبریک عرض میگوییم،همچنین اجرت با خدا برادر نصیروند که به فرموده حضرت اقا در صدا و سیما و تقویت جبهه مقاومت عمل کردی و سه سال عمر و جوانی ات راگذاشتی در مرکزبازسازی جنگ افزارهای نظامی شهیدکریمی سپاه تبریز و در راه اسلام،هزاران سلاح سبک مونتاژ کردی و دوسال نیز سربازی رفتی و پنج سال عمرت در راه اسلام و خدمت به کشور گذشت،نوزده سال درس خواندی و از خانواده ایثارگری،امیدوارم مسئولین به وضعیت بیکاری چندین ساله شما رسیدگی،جبران خسارات مادی و معنوی و کارمند دولت کنند،قراردادیها مظلومند،بیکاری نیروی اموزش دیده و تحصیلکرده در حقیقت ظلم به کشور است،امیدواریم وزارت دفاع و سپاه شمارا به ارزویتان برساند و موشکی برد بلند به اسم شما در اینده تولید کنند.از باشگاه خبرنگاران جوان نیز انتظار انعکاس مطالب داریم.باتشکر
در جواب مهندس محسن نصیروند
۲۰:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
سلام.اجرت با خدا برادر نصیروند که به فرموده حضرت اقا در صدا و سیما و تقویت جبهه مقاومت عمل کردی و عمر و جوانی ات راگذاشتی در راه اسلام،امیدوارم مسئولین به وضعیت بیکاری چندین ساله شما رسیدگی کنند و جبران خسارت مادی و معنوی،امیدواریم وزارت دفاع شمارا به ارزویتان برساند و موشکی برد بلند به اسم شما در اینده تولید کنند.از باشگاه خبرنگاران جوان نیز انتظار انعکاس مطالب داریم.باتشکر
Sirfiwzh
۱۳:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
آره بابا شما می‌توانید
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
مشکلات بیکاریو بی پولیمونو حل کنید فشار اقتصادی قشره فقیرو متوسطه جامعرو کاملا له کرده و داره به قه قرا میبره شما هم فقط بلدید موشک هوا کنید با هزینه های بسیار زیاد به داد مردم برسید یکمی
حکیم
۱۷:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
هر ارگانی ، بودجهء مشخص خودش رو داره.
وزیر اقتصاد گند میزنه ، یقهء سپاه رو میچسبی؟
یا نسنجیده حرف میزنی ، یا از سر نادانی.
برو وظایف هر بخش رو بخون ، بعدا نظر بده.
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
پاسخ به حکیم: داداش درست میگی که بودجه مشخص داره ولی مثلا خرج و بودجه نظامی این چیزا بالای ۴۰ میلیارد دلاره که اگه بودجه اونو به رفاه مردم اختصاص بدن فقیر که هیچ اصلا متوسطی هم نمی مونه، اگه این پولو صرف تولید شغل کنن، یا حتی ساده ترین راه به مردم یارانه بدن به همه ۸۰ میلیون هر نفر سالانه ۱۲ میلیون تومان میرسه یعنی به یک خانواده ۴ نفره سالانه ۴۸ میلیون میرسه و دیگه فقری نمی مونه، حالا کی نسنجیده و از روی نادانی حرف میزنه؟!!!!
احمد
۱۹:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
به این میگن مدیریت ولایی
الوانی
۱۸:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دونظر ناشناس که گفتند بابا کدام قدرت فدایی و نشاندن اینها به ضرر ما تمام می‌ شود وطنفروشانی هستند که مانند دشمنان ما ناراحت عصبانی هستند اگر به اینها بگویند ماست سفیداست باز باور ندارند ضرر انفرادی مثل شمازدند که درسال ۹۲و۹۶ الانتخاب نادرستد
حامد
۱۸:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
احسنت
علی
۱۸:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
به نظرم الان موقع هوا کردن این موشکها نبود چون امکان داره آمریکا سو استفاده بکنه و بگه دیدید گفتم اینها همونهایی هستن که ما می‌خواهیم تحریمشان کنیم آیا حق نداریم؟پس اصلا موقعیت خوبی انتخاب نشد برا تست موشکها.سربلند ایران....سربلند اسلام.....سربلند شیعیان.
ناشناس
۱۷:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
پیام مهم تو اسمش سردارزنده است شادی روحش صلوات
ناشناس
۱۷:۳۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
این همه اسم
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دست شما عزیزان دفاعی درد نکنه
ناشناس
۱۶:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت خسته نباشید
جواد
۱۵:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دم‌تان‌گرم‌درست‌کنن‌بمب‌اتم‌انشالا‌
حامد
۱۵:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
از این موشک ها برای نابودی ظالمان غاصب استفاده خواهیم کرد
#نابودی_اسرائیل. #مرگ_بر_اسرائیل
#نابودی_آمریکا. #مرگ_بر_آمریکا
ان شاء الله
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اگه برنامه ی موشکی بده، آمریکا تمام موشک هاش رو بده به کشورهای دیگه تحت نظارت سازمان ملل
منصور
۱۵:۱۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر فرزندان غیور ابران روز صنعت دفاعی بر دلاور مردان وزارت دفاع مبارک باد
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
باعث افتخاره .احسنت به مردان انقلابی و سپاهیان قدرتمند و عزیز که برای ما عزت و اقتدار میارن .درود بر ایران مقتدر
ایرانی
۱۴:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
انشاءالله باید موشکهای قاره پیما را بسازند
ایرانی
۱۶:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
داریم.ولی قرار نیست همش رو کنن.
ناشناس
۱۴:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
بروبابا کدوم اقتدار و امنیت
باشناس
۱۶:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
شما از امریکا پیام میدی ؟ راست میگی اونجا امنیت و اقتداری نمونده براتون . نه تو نهاد های بین المللی و نه در داخل کشورتون.
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
همین اقتداری که باعث شده شما دق کنید.
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
از اقتدار امنیت ایران عصبانی هستی؟ با این عصبانیتت بمیر
مهدی
۱۴:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
موشک های ایران مثل حاج قاسم و خرمشهر و عماد هایپرسونیک هستند با سرعت ۵ تا ۱۶ ماخ
روسیه ادعا کرده تا ۲۰ ماخ هم توانسته
آمریکا عقب تر است و به تازگی ادعا کرده به سرعتهای بالا مثلا ۱۲ ماخ دست یافته ولی در عمل سرعت ۶ ماخ بیشتر نداشته است.
نوید
۲۲:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
شیطان ۲ ساخت روسیه سرعتش ۲۰ ماخ هست
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خدا روشکر دوباره مشت بزرگی به دهن اسرائیل و آمریکا که با جنگ روانی می خواهند مردم ایران را نسبت به نظام بدبین کند.
دشمن اصلی ایران و ملت ایران اسرائیل است.
رمضانعلی محمدیان
۱۳:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
بسم الله.اینکه روزنامه های غرب مخصوصا" صهیونیست ها حتی عکس درست از موشک بالستیک را منتشر نکرده اند یعنی بدجوری ترسیده اند و نمی خواهند مردمشان بیشتر بترسند
ناشناس
۱۵:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
برووو
ناشناس
۱۶:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
عجب
احمد
۱۳:۳۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اگر این موشکها نیاز به راننده انتهاری داشته باشه وبتونه گازبده تا وآمریکا بره،ماهستیم.
جانباز
۱۳:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
به نخست وزیر اسرائیل بگویید دیگه کارت تمومه
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
بهش می گم
جانباز
۱۳:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اسرائیل که ازصفحه روزکار محومیشود انشالا بزودی ۰ امارات و عربستان هم تونوبته
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
مردم بیدار وهوشیار موشک ویرانگر اینا تبلیغش به ضرر ما تموم میشه علیه ما
حسین حسنی
۱۳:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خدا هدایتت کند
ناشناس
۱۳:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اینها اقتدار وامنیت ایرانه
ناشناس
۱۴:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
شما که میای با vpn کانادا کامنت میذاری نظر نده لطفا
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سپاه پاسداران .امنیت رو مدیون سپاه هستیم
ناشناس
۱۵:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
باید اقتدار نشون داد در برابر قلدرهایی مثل آمریکا وگرنه هر قدم تو عقب بری اونا چند قدم میان جلو، دقیقا مثل سگ میمونه که وقتی بترسی و فرار کنه دنبالت میکنن ولی اگر به سمتشون بری و جسارت و جرات نشون بدی کاری به کارت ندارن و حتی اونا از تو فرار میکنن
محمد
۱۶:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اقتدار یعنی این که من شرمنده زن و بچم نباشم، مثل این میمونه که تو کوچه و محلمون پر از بهترین رستوران‌ها باشه چه سودی به حال من داره که پول خوردن یه غذاس ساده رو هم ندارم.
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
نترس پسرجان...مگه ایرانی نیستی؟
علی
۱۸:۵۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام مارو به اهالی آلبانی برسونید با تشکر
عیوض
۱۶:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
چرا وضیعت اقتصادی رو به صنعت دفاعی ربط میدید! !؟؟!!!
اقتصاد جهان ور شکسته شده.(فرانسه. اکوادور.... )با آمریکا بد نبود .چرا به این روز افتادن.حتی مردم آمریکا وضیعت بد اقتصادی دارن.

پمپ آب و ... زرد میگن بده .خوب نیست.برا اینکه وقتی بخوان حمله کنن چیزی برا دفاع نداشتن باشیم. خودشون خوش بمب اتم دارن! !!!
سینا قلی بیگی
۱۲:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد ایران و ایرانی. این افتخار بزرگی برای ملت ایران به شمار می‌رود. مردم توجه داشته باشند که این موشک بالستیک که گفته شده است موشکی تاکتیکی است که نمونه دیگری در دنیا ندارد،، فقط 1400 کیلومتر نخواهد رفت بلکه تنها موشک آزمایش شده اینگونه بود! موشک های بالستیک با کمی اضافه کردن سوخت تبدیل به موشکی قاره پیما خواهند شد و همین است که داد آمریکا را در آورده است. آمریکا عصبانی شو و از این عصبانیت بمیر.
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام بردانشمندان گمنام امام عصر عج واقعا خسته نباشید تلاشتان بیشترکنید مغرورنشوید مطمئن باشید حق پیروز هست انشاالله
ناشناس
۱۲:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام بردانشمندان گمنام امام عصر عج واقعا خسته نباشید
اسماعیل
۱۲:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
ان شاءاللّٰه یه روزی نیروهای مسلح و سپاه خبر ساخت موشکی رو بده که تا واشنگتن برد داشته باشه.
موشکی که ۱۰ دور بتونه دور زمین بچرخه و هر کجا که خاست رو نابود کنه. تل‌آویو و حیفا بماند که همین نزدیکی خودمونه.
ناشناس
۱۲:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خدا رو شکر انشاالله روزی برسد که این گاوچرانهای کفتار صفت او در منطقه اسراییل غاصب وشغالهایی مانند پادشاهان بی سرو پا را از این منطقه بیرون کنیم وعزت وسربلندی را برای مسلمانان منطقه به ارمغان بیاوریم درود بر رهبر عزیزم وبرمردان مرد ارتش وسپاه وامیر بزرگوار حاتمی
جلیل
۱۲:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام خدا قوت به دانشمندان موشکی ایران پایدار باشید
هاشمی
۱۱:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
تحسین برانگیزه
ناشناس
۱۱:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
#ما_ملت_امام_حسینیم
زیر بار زور نخواهیم رفت
به حول قوه الهی بینی آمریکا را به خاک خواهیم مالید
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سربازان امام مهدى عج
یاسین
۱۱:۳۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر حاج قاسم و ابومهدی المهندس... زنده باد قدرت دفاعی و و نیروهای مسلح.. پاینده باد آیت الله خامنه ای عزیز... پاینده باد ایران.. سربلند باد ایران
رضا نصیری
۱۱:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود هزاران درود بر شما سربازان ارتش کوروش کبیر
محمد جواد
۱۱:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
به حق این ماه محرم که هزاران‌موشک به سر امریکا و اسرائیل فرود بیاد
سلیمانیها زنده اند به خاری وکوری چشم ......
محمد
۱۱:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
همین موشکها هستند که هیچ قدرت و ابرقدرتی جرات حمله به کشور ما و مارا نداره اگر همین ها هم نبودند ایران به هشت کشور کوچک و ضعیف تقسیم شده بود که هر کدام جولان گاه کشورها وقدرتها بود و پایگاه نظامی انها و قتل و کشتار بیداد میکرد بشینید سر جاتون و اینقدر نوحه نخوانید به خاطر شکمتون قبل از ماها با شکم گرسنه خودشونو زیر تانک دشمن گذاشتن تا شرف وعزت و وطن شون پایدار بمونه زت زیاد یاعلی رزمنده سابق گرسنه فعلی
ناشناس
۱۶:۵۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
باید دشمنان اسلام را نابود کنیم
محمد
۱۱:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
همین موشکها هستند که هیچ قدرت و ابرقدرتی جرات حمله به کشور ما و مارا نداره اگر همین ها هم نبودند ایران به هشت کشور کوچک و ضعیف تقسیم شده بود که هر کدام جولان گاه کشورها وقدرتها بود و پایگاه نظامی انها و قتل و کشتار بیداد میکرد بشینید سر جاتون و اینقدر نوحه نخوانید به خاطر شکمتون قبل از ماها با شکم گرسنه خودشونو زیر تانک دشمن گذاشتن تا شرف وعزت و وطن شون پایدار بمونه زت زیاد یاعلی رزمنده سابق گرسنه فعلی
مهندس محسن نصیروند
۱۱:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.آرزوی پیشرفت روزافزون در صنایع دفاعی کشور داریم و دستاوردهای جدید دفاعی را تبریک عرض میگوییم،یک خواهش از وزارت دفاع دارم یک موشک مافوق صوت با برد حداقل چهارهزار کیلومتر،به اسم اینجانب خادم کوچک مردم بسازید،اینجانب حدود3سال در بزرگترین مرکز بازسازی وتولیدقطعات سلاحهای نظامی شهیدکریمی سپاه تبریز، بصورت قراردادی،بعنوان کارشناس فنی و با رتبه12 به مونتاژ بیش از هشت هزارقبضه انواع سلاحهای سبک،ازجمله بیش از15مدل کلاشنیکف،مسلسل برتا،تک تیرانداز دراگانف،سمینوف،تیربار گرینف،دوشکای روسی و... پرداخته ام،معادل سلاح سبک مورد نیاز دو لشگر،که در نبرد علیه تروریستها بکار گیری شد و می شود،دوسال نیز سرباز مملکت بودم،دهه شصتی،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،هم اکنون چندین سال است بیکارم و حقوق کارگری را قطع نمودند و هیچ مسئولی رسیدگی نکرد،مسئولین اگر وقت داشتید از بیکاری رسیدگی کنید،امیدوارم وزارت دفاع مرا به ارزویم برساند و در اینده موشکی به اسم این حقیر تولید کند.اجرکم عندالله.
اسماعیل
۱۲:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
موشک میخوای یا شغل؟
من
۱۶:۵۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا امنیت تو همه زمینه ها باید باشه، تو الان بگو کدوم امنیت رو داری،. امنیت شغلی؟ امنیت گفتار؟ امنیت ابراز عقیده؟ امنیت سرمایه گذاری و اقتصادی؟ امنیت اجتماعی؟ و...
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
کلا سه سال قراردادی بودی؟؟؟!!!! اونایی که طراح این موشکها هستن چی؟
ناشناس
۱۱:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیسم
مجتبی شمسی وقار
۱۱:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
الحمدلله رب العالمین.جزاک الله خیرا.
سعید
۱۱:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
باید با همین موشکا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی رو بگیره باید خودش امریکارو تو منطقه نابود کنه
سعید
۱۱:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
باید با همین موشکا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی رو بگیره باید خودش امریکارو تو منطقه نابود کنه
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
انتقام خون حاج قاسم خروج کامل ارتش تروریست جنایتکا آمریکا و نوکرانشان از کل منطقه است
مهربان
۱۰:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
والا راضی به زحمت نبودیم

تا همین تل آویو و حیفا هم موشکها رسیده بود ما راضی بودیم

اما به هر حال خدارو چه دیدی، شاید یه روز به کاخ سفید هم برسه موشکهامون
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم روزی بتوانیم موشک قاره پیمای هسته ای بسازیم تا کشور آمریکا برای ما غلط اضافی نکند
جواد ادیبی
۱۰:۴۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
چو ایران نباشد تن من مباد.زند باد صلاح با حجم کمتر تخریب بیشتر
مرگ بر آمریکا
۱۰:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
بمب اتم نداریم
صبح. اسودی
۱۰:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
حزب الله هم الغالبون
احمد
۱۰:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
پیروزی با صالحان است
محمد
۱۶:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
تو دقیقا منظورت از صالحین رو روشن کن چه کسایی هستن؟ برای اکثریت ملت ایران سواله
ناشناس
۱۰:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دست خدا همیشه پیشتیبانتون باشه باعث افتخار ملت هستید
عزیز
۱۰:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام هر گز هرگز نباید به قول و وعده هاي پوچ و دروغ آمریکا گوش کنیم چون دنبال اهداف خودشان هستند ودروغ می‌گویند برجام که فراموش نکردین سیاست چیست یعنی معنی سیاست چی است
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
انتقام سخت نزدیک است
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سپاه وصلوات بر حاج قاسم که همچنان باعث افتخار
ماست...روحت شاد سردار
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
مزه فقر را نچشیدی
احسان
۱۴:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
معلومه بابات پولداره
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
همه چیو با هم قاطی نکن، منظورشون مدیریت ناکارامد دولته و ربطی به مسائل دفاعی نداره
جواد
۱۶:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
میدونی چیه دوست عزیز، درد اینه که چزو پولدارترین کشورهای دنیا هستیم و پولمون خرج کسای دیگه میشه و 80 الی 90 درصد مردم خودمون تو فقر و فلاکت دارن زندگی میکنن، اکثریت مردم دنبال آسایش و رفاهی هستن که فقط برای یک عده خاص تو ایران فراهم شده هستند نه دنبال موشک و...
ناشناس
۱۸:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
ژن خوب هستی حق داری
حمید
۰۹:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
یاحسین ،دست رهبری و سپاه را میبوسم
رضا
۰۹:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
بهتراست برای پیشگیری یک موشکبه امارات و یکی به عربستان حواله کنند تا منطقه امن شود.
محمد
۰۹:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم سپاه موشک های بسیار پیشرفته تری برای نابودی اختلاسگران و دلالان داخل بسازد.
سید محمد
۱۷:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم روزی بیاد که پول‌های ما خرج مردم خودمون بشه
توحید قلیزاده
۰۹:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد دلاور مردان نیروی نظامی ارتش و سپاه
باعث افتخار وطن و باز دارندگی دشمنان ایران زمین

خود فروشان داخلی سرخم نکنند به همت سپاه و ارتش و درایت رهبر عزیزمان کسی جرات پارس کردن نخواهد داشت..... زنده باد ارتش و سپاه عزیزمان
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
شما اول معنی پارس رو بگو
ناشناس
۱۵:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
پارس کردن نادرست است واق واق کردن صحیح است
ناشناس
۰۸:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خسته نباشید دلاوران
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکای تروریسم
مرگ بر اسراییل کودک کش
مرگ بر آل سعود خائن و نادان
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر روح پر فتوح امام راحل درود بر آیت الله خامنه ای و درودو پاینده باد جمهوری اسلامی ایران

مرگ بر آمریکای تروریسم
مرگ بر اسراییل کودک کش
مرگ بر آل سعود خائن و نادان
محمدامین
۰۷:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
انتقام سختی درراه است برای خون حاج قاسم
iman
۰۷:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دمتون گرم،این کشورهای عربی نوچه آمریکا حسرت خرید یدونه از این موشک ها دارن
امیرخان
۰۶:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام میتونم بگم ایول ا...
به امید ساخت بهترین خودرو
ناشناس
۰۶:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام میتونم بگم ایول ا...
ناشناس
۰۱:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
من از عزیزان نظامی این را اموختم که: منتظر باش ولی متوقف نباش
علی
۰۱:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
نام حاج قاسم فقط برای یک موشک ، خیلی کمه ، حداقل اولین ناوشکن ارتش که در حال ساخت هست باید بنام ژنرال قاسم سلیمانی آراسته میشد .
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
یک موشک نیست، نوعی از موشک هست که هزاران از روش بتونن بسازن، و این که ناوشکن در برابر قدرت موشک چیزی نیست ، خود ناوشکن راحت از بین میره ولی قدرت توان موشکی بیشتره
مهیار
۰۰:۳۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
حاج قاسم،،هنوز وقتی اسمتو میشنوم جیگرم آتیش میگیره،،ما هنوز بیادتیم،،نمیزاریم امثال آمریکا و اسرائیل و ... خون تو رو تباه کنن.
صفر
۰۰:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
مهندس محسن نصیر وند امید است مشکل بیکاری شما و تمام جوانان مملکت مرتفع گردد. آمین.
جواد
۰۰:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
انشالله به یاری خدا قویتر از ابن را هم خواهیم ساخت به کوری چشم دشمنان خداوند یار و نگهدارهمه نیروهای مسلح باشد برای شادی روح حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس صلوات
ناشناس
۰۰:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
ان شاءالله خداوند موفق و موید بدارد همگی تان ارتشی، سپاهی و همه نیروهای انتظامی و ووووعزیزان ایران زمین را
احدی
۰۰:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
الله اکبر ، دست مریزاد به نیروهای دفاعی پر توان جمهوری اسلامی ایران. پر اهتزاز باد پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران
ناشناس
۲۳:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
بسمه تعالی
به یاری خدا دها فروند ازاین موشکهادراسرائیل فرود بیاید
مجید
۲۳:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
امریکا بهتراست دیگر تحت فرمان ایران باشد وبیش از این ابروی خودش را نبرد
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اگه راست میگی چرا آمریکا تشریف داری
ناشناس
۲۳:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
لعنت بر ترامپ قمار باز
ناشناس
۲۳:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خدا را شاکرم که در سرزمینی هستم که هنوز مردان باغیرت و نخبه که با علم و عمل خود باعث سر افزاری وطنم هستند و با قدرت لرزه بر اندام دشمنان می اندازند. امیدوارم اختلاس گران و جنایتکاران جامعه نابود بشن.
ناشناس
۱۱:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شرفت
ناشناس
۲۳:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
درودبرحافظان نظم وامنیت برای شادی روح سرداردلها حاج قاسم سلیمانی صلوات روحش،شااااادوتشکرازرهبرعزیزم جانم فدای رهبر
ناشناس
۲۳:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
ایولاااااا
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
اگر از موضع ضعف و سازش وارد بشیم مثل قرارداد برجام پدرمونا در میارن.....فقط و فقط از موضع قدرت باید با آمریکا و نوچه هاش صحبتکرد
ی خواهش از مسئولین دارم هوای مردم خوب را داشته باشید گرونی بیداد میکنه
محسن
۲۳:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
در جواب به اصطلاح (مهندس محسن نصیروند) مدت سه ساله هر وقت فن آوری جدیدی معرفی میشه همین مطلب رو کپی پیست میکنی معلومه بجهت کمرنگ کردن این تحقیقات و کم رنگ کردن آن است شما پیره مردها حق دارین حافظه ندارید فقط مطلبی رو که سالها پیش تهیه کردین در یک پوشه تو کامپیوترتون ذخیره کردین کپی میکنین همین مطلب رو چند سال در سایت چند خبرگزاری پیست میکنید حداقل سالی یک بار نگارشت رو عوض کن پیره مرد تو آرزوی روز افزون پیشرفت صنایع دفاعی ما رو داری
سالار
۱۰:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.در جواب شما،احترام به رزمندگان و نیروهاییکه به هر نوعی جبهه اسلام را تقویت کردند از واجباب است،اگر افرادی مثل این برادر زحمتکش سلاح سبک نبود و جبهه اسلام در ان زمان تقویت نمیشد معلوم نبود چه بلایی داعش بر سر شما میاورد شاید اصلا شما نبودید
بابایی
۱۱:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.اگر افراد پشت جبهه ای چون مهندس محسن ها نبودند معلوم نبود تا حالا داعش بر سر تو چه می اورد شاید اصلا تو نبودی که اینگونه به یک متخصص تجربی سلاح سبک و استعداد مملکت بی احترامی می کنی.با تشکر
سلطانی
۱۱:۳۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.در جوابتان،یعنی به شما احترام به بزرگترها یاد ندادند،اگر نیروهای پشت جبهه ای چون مهندس محسن ها نبودند معلوم نبود داعش بر سر تو چه می اورد،افرادی مثل ایشان شایستگی دریافت مدال افتخار را دارد.با تشکر
اسماعیلی
۱۱:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.یعنی شما یه ذره ادب و احترام بلد نیستی،اگر مهندس محسن ها نبودند شاید تو اصلا نیست شده بودی،خدمات پشت جبهه ای مهندس محسن و مونتاژ سلاح برای رزمندگان اسلام قابل ستایش است،برو حداقل تو اینترنت جستجو کن ببین پیامبر اکرم"ص" در مورد تامین سلاح سپاه اسلام چه فرموده و چقدر ثواب اخروی دارد.با تشکر
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
علت اينكه موشك قاره پيما جزو اولويتهاب ايران نيست اينه كه اصولا موشك قاره پيما وقتي معني پيدا ميكنه كه بخاد كلاهك اتمي رو ببره به جاي دور وگرنه اگر موشكي بخواد ده هزار كيلوتر حركت كنه مثلا برسه به آمريكا گيرم كه تو اين مدت طولاني حركت هدف پدافند قرار نگيره و به هدف هم بخوره چقدر ميخواد تهريب كنه ؟ نهايتا يه انبار با سوله يا بخشي از يه كارخونه يا نيروگاه ؟!؟!؟
همين برد هزاركيلومتر خودمون رو اگر پوشش بديم اونقدر هدف ارزشمند از دشمن داريم كه اثر بازدارندگيش كمتر از بمب اتم نباشه
ایرانی سرفراز
۲۳:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت به شما بده که هر دفعه با یک محصول متفاوت و پیشرفته توی این شرایط دنیا رو غافلگیر می کنید .
انشاءالله زنده باشیدو زمینگیر شدن دشمن رو با چشاتون ببینید
حسین گودرزی
۲۳:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
درسته جامعه اقتصادی ایران به شدت برای یک کارگر سخت شده و به زور خودشون رو سر پا نگهداشتن اما اون کارگری که شب خسته از سر کار میاد خونه دلش به این خوش که خاکش مال خودش. میگید آزادی اما الانشم آزادی، کافی یه سر برید خیابون. اما این رو نخواید که حکومت عوض بشه، جمهوری اسلامی ایران هر چی هست آمریکا و اسرائیل از نامش میترسن، ببینید دوستان این حرف رو به خاطر داشته باشید که اگر این حکومت عوض بشه ایران برده آمریکا میشه. خاک تو اون سر وطن فروش ها که بیگانه رو به خاکشون ترجیح میدن
حمید
۲۳:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
افرین به این. همه غیرت وشهامت ایران کشوریست باتمدن چندهزارساله که همیشه به مردمانش می بالد.
مهدی همتی
۲۳:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خیرو قوت به یکا یک مهندسان دفاعی کشور. امید به روزی که موشک مافوق صوت با برد بالا بسازیم. که کسی جرعت چشم به خاک عزیز ایران را نداشته باشه
جاوید صفری
۲۲:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
مردم دارند از گرسنگی میمیرند اون وقت موشک برای چیه .بدین مردم بخورند از گرسنگی نمیرن
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
هدف از تحریم های امریکا هم همینه که این حرف ها را بزنید اقا جاوید عزیز اون چیزی که باید بخورید موشک نیست خونه ها و ماشین های مجلل و حقوق های نجومی اون غرب پرستانه که تو دولت سکنی گزیده اند
ناشناس
۱۰:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
آدم برای زندگی هم به هوا نیاز داره که نفس بکشه هم غذا نیاز داره. تامین هوا (اکسیژن) با درخته، اینکه هوا به خوبی تامین بشه ولی غذا کم باشه مقصر درختان نیستند.
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
اگه قدرت بازدارندگی همین موشک ها نبود ،امسال سردار سلیمانی ها نبودند الان داعشی ها داشتن با سر هامون فوتبال بازی می کردند ؛همون طور که با مردم عراق و سوریه این کارو کردن.
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
عالی
سردار
۱۸:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دشمن بیاد....
نگاه نمیکنه....
سیر هستی... یا
گرسنه.... فهمش خیلی سخته
همشهری
۲۲:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خدا را شکر هرچه قویتر امنیت بیشتر خواهیم داشت
ایکاش در زمینه اقتصادی هم قوی بودیم تا مردم راحتتر زندگی میکردند.ولی بدانید دشمنان داخلی همان اختلاسگران،محتکران،مدیران نالایق ،ناظرین کور،و......از دشمنان خارجی بمراتب بدترند .
همانطور که با موشک مقر دماغش را نابود کارها را شاد کردید با نابودی نفوذیها دلمان را بیش از پیش شاد کنید
A
۲۲:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
فیلم پرتابشون کو
عبدالله
۲۱:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
اگه در جایی زندگی می کنی که سگ ،شغال یا هر حیوانی ،چه ضعیف و چه قوی زندگی می کند، هرگز فکر نکن که کدخدا موقع حمله ی آن حیوانات به تو، از تو فورا دفاع خواهد کرد. حتی برای حمله ی گاو شیرده بایستی حربه ی مناسب داشت، چه رسد به پنجه و دندان کشیدن و گاز گرفتن سگ و شغال و ...
درود بر صنعت دفاعی.
ناشناس
۲۱:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
شما که میتونید موشک بسازید پس میتونید گرانی رو هم مهار کنید
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
گرونی ک مهم نیست
ناشناس
۲۱:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
اقتصاد مثل قدرت نضامی بود امریکا هامی پیدا نمیکرد
ناشناس
۲۰:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خوب ! الان چی میشه؟ا در مورد اهداف سیاسیشم میشه یه تحلیل بزارید
ناشناس
۲۱:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
عاقلان دانند.
ناشناس
۲۱:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
این یک جور کور کردن چشم دشمن به حساب میاد،
حد و حدود خودش رو هم می فهمه ، که اگه غلط اضافی کنه سروکارش با چیه؟
محمد
۲۳:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
وقتی ترامپ میبینه که دو ماه تا انتخابات امریکا وقت داره وایران هم از مکانیسم ماشه ترسی نداره، و با امریکا توافق نمیکنه، میسوزه ، کار غیرقانونی در برابر ایران ، تو شورای امنیت انجام میده ، و باعث بی ارزش شدن شورای امنیت میشه و چین روسیه و اروپا هم از امریکا متنفر میشن
دموکراسی امریکا زیر سوال میره و کلی دیگه
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
لطفا دوگانه معیشت و امنیت گمراه مان نکند. این بازی کثیف سیاسی داخلی و خارجی است. وقتی همه تدبیر دولت را در گشایش اقتصادی دیدیم. بی تدبیری و ناکارآمدی دولتها درد کشور است.
بی نام
۲۳:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
فک می کنم اینا باعث بازدارندگی موقت تا اکتبر میشه که خرید سلاح از تحریم در بیاد و مانع وقوع جنگ بین ایران و امریکا پیش از انتخابات امریکا بشه و احتمالا به این ترتیب بایدن رای بیاره و ایران روسیه و چین بتونن با امریکا مذاکره کنن. به نظر شما هم اینجوریه؟
ناشناس
۲۰:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
شادی روح حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس صلوات
مهندس محسن نصیروند
۲۰:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام.آرزوی پیشرفت روزافزون در صنایع دفاعی کشور داریم و دستاوردهای جدید دفاعی را تبریک عرض میگوییم،یک خواهش از وزارت دفاع دارم یک موشک مافوق صوت با برد حداقل چهارهزار کیلومتر،به اسم اینجانب خادم کوچک مردم بسازید،اینجانب حدود3سال در بزرگترین مرکز بازسازی وتولیدقطعات سلاحهای نظامی شهیدکریمی سپاه بصورت قراردادی،بعنوان کارشناس فنی و با رتبه12 به مونتاژ بیش از هشت هزارقبضه انواع سلاحهای سبک پرداخته ام،معادل دو لشگر سلاح،که در نبرد علیه تروریستها بکار گیری می شود،دوسال نیز سرباز مملکت بودم،دهه شصتی،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،هم اکنون چندین سال است بیکارم و حقوق کارگری را قطع نمودند و هیچ مسئولی رسیدگی نکرد،مسئولین اگر وقت داشتید از بیکاری رسیدگی کنید،امیدوارم وزارت دفاع مرا به ارزویم برساند و در اینده موشکی به اسم این حقیر تولید کند.اجرکم عندالله
svs
۲۲:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام
خوبی ؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
مدت سه ساله هر وقت فن آوری جدیدی معرفی میشه همین مطلب رو کپی پیست میکنی معلومه بجهت کمرنگ کردن این تحقیقات و کم رنگ کردن آن است شما پیره مردها حق دارین حافظه ندارید فقط مطلبی رو که سالها پیش تهیه کردین در یک پوشه تو کامپیوترتون ذخیره کردین کپی میکنین همین مطلب رو چند سال در سایت چند خبرگزاری پیست میکنید حداقل سالی یک بار نگارشت رو عوض کن پیره مرد تو آرزوی روز افزون پیشرفت صنایع دفاعی ما رو داری
دلیری
۲۳:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام.خدا پشت و پناهت باشد به حق این ماه محرم
بابایی
۲۳:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
اجرت با خدا که جوانی ات را گذاشتی در راه خدمت به اسلام،مسئولین از خواب غفلت بیدار بشید و رسیدگی کنید.
یاحسین"ع"
۲۳:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام.یاحسین"ع" دست ایشان را بگیر.
همزه ای
۲۳:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام.مهندس،دلم گرفت از ظلم مسئولین،تنگ نظری انان در حق حضرتعالی که برای مملکت زحمت کشیدی،فقط.اللهم عجل لولیک الفرج
صفر
۰۰:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
امید است مشکل بیکاری شما و تمام جوانان مملکت مرتفع گردد. آمین.
بابایی
۰۱:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.از دور دستهای زحمتکش تو را می بوسم،اجرت با خدا،مسئولین بیدار شوید از خواب غفلت،از تبریز
همزه ای
۰۱:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.امیدوارم خداوند به حق ماه محرم،گره کارتان را باز کند،الهی امین.
دلیری
۰۱:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام.مرد واقعی تویی اقا محسن،که با حقوق ناچیز کارگری،افتخار بزرگ افریدی و ناجوانمردانه قراردات را نزدند و بیکارت کردند.خدایا خودت پشت و پناهش باش
رضا
۱۶:۴۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
خدایا اینو شفا نده بگذار ما یکم بخندیم
ناشناس
۲۰:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
امریکا نابود است