سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس امروز و فردا تا حدودی مواج است

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا در مرکز خلیج فارس به نسبت مواج خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا سرعت وزش باد شمال غربی در مرکز خلیج فارس (فراساحل مناطق جنوبی استان) افزایش می‌یابد و دریا به نسبت مواج خواهد بود، اما در سطح استان در اغلب اوقات وضعیت جوی آرام پیش بینی می‌شود.

محمدرضا انصاری افزود: تا ساعت ۱۱ فردا، آسمان استان صاف تا کمی همراه با غبار محلی و طی ساعاتی وزش باد خواهد بود و جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، و بر روی دریا در فراساحل مناطق جنوبی ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او عنوا کرد: ارتفاع موج  نیز۳۰ تا ۹۰ و در برخی ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مناطق جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در شبانه روز گذشته برازجان و خورموج با ۴۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر‌های استان بوده‌اند و ۶ شهر در گرم‌ترین ساعات دمای بین ۳۷ تا ۳۹ و سه شهر بین ۴۰ تا ۴۴ درجه سلسیوس را ثبت کرده‌اند.

بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۵ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۳۲، جزر دوم ساعت ۱۶:۳۹ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۸ است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.