سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا:

زنده نگه داشتن یاد شهدا باید در جامعه نهادینه شود

سردار احمدعلی گودرزی گفت:خانواده معظم شهدا سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند کشور هستند که با تربیت نسلی فداکار در نهاد فرزندان خود توانستند سنگر ایثار و شهادت را پر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید مهدی مرادی از شهدای امنیت مرزی عزت، اقتدار و سربلندی ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت: سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری عزیزانی است که در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.

او با تأکید بر اینکه تأمین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است، افزود: شهدا واسطه فیض الهی و بهترین الگو برای جامعه اسلامی به شمار می‌روند و مرزداران ادامه دهنده راه شهدا در مرز‌های کشورمان هستند.

سردار گودرزی با بیان اینکه سیره امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به خانواده شهدا همواره باید نصب العین و الگوی مرزبانان باشد،بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان و شهدا، موجب حفظ نظام مقدس و سرافرازی امروز ایران اسلامی است و شهدای ما محدود به زمان و مکان خاصی نیستند و باید در همه لحظات با یاد و نام آن‌ها و تأسی از تجربه‌های زندگی آنان گام‌های خود را در مسیر پیشرفت، محکم‌تر برداریم چراکه مدیون خانواده شهدا هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا باید در جامعه نهادینه شود بیان کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند کشور هستند که با تربیت نسلی فداکار در نهاد فرزندان خود توانستند سنگر ایثار و شهادت را پر کنند.

 سرباز وظیفه شهید محمد مهدی مرادی از مرزبانان هنگ مرزی مهران بود که در ۲۲ فروردین سال ۹۹ به فیض والای شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.