سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر خانه کرمانشاهی یک حسینیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از راه اندازی پویش هر خانه کرمانشاهی یک حسینیه به مناسبت ایام ماه محرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اقدامات تدارک دیده شده برای ایام ماه محرم، گفت: با تاکید ویژه شهردار کرمانشاه، مناطق هشتگانه شهرداری با محوریت معاونت خدمات شهری از اوایل وقت امروز نسبت به تغییر فضای متفاوت از چهره شهر، نصب پرچم و سیاه پوش کردن شهر اقداماتی را آغاز کرده است و فضاسازی شهر تا فردا برای اقامه عزای امام حسین (ع) و یارانش مهیا می‌شود.

او بیان کرد: همچنین سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه با همکاری هیأت مذهبی و قرارگاه کربلا برای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل هر خانه به یک حسینه برای افرادی که امکان حضور در مراسم عزای حسینی را در مساجد و هیأت‌های مذهبی ندارند، پویش " هر خانه کرمانشاهی یک حسینه" را راه اندازی کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: برای اجرای این پویش، ۵ هزار پرچم عزای حسینی برای توزیع در محلات شهر کرمانشاه تهیه شده است که در فاز اول آن ۳ هزار پرچم در مساجد و هیأت‌های مذهبی توزیع می‌شود.

عبدالمالکی در پایان با بیان اینکه یک حرکت خوب فرهنگی برای عزاداری سید الشهدا در کرمانشاه شکل گرفته است، تاکید کرد: مساجد و هیأت‌های حاشیه شهر در اولویت این پویش و توزیع پرچم‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.