سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احیا و ایجاد مشاغل متضرر از کرونا در اولویت کار ستاد اجرایی فرمان امام

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اولویت ما برای ایجاد ۱۸۰ هزار شغل، افرادی هستند که بر اثر بیماری کرونا متضرر شدند.

سید مصطفی سید هاشمی معاون اجرایی و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ایجاد ۱۸۰ هزار شغل برای سال ۹۹ هدف‌گذاری شده است که توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم انجام می‌گیرد.

او با بیان اینکه قسمتی از آن به بیماران کرونایی و قسمتی دیگر به غیر کرونایی‌ها اختصاص دارد، گفت: اولویت ما در این موضوع افرادی هستند که بر اثر بیماری کرونا متضرر شدند.

سید هاشمی با بیان اینکه ستاد اجرای آمادگی همکاری با کارآفرینی را دارد که آماده مشارکت هستند، گفت: ۵۱ درصد از شغل‌ها توسط کارآفرینان و ۴۱% مستقیما توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی و اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در راستای ایجاد شغل برای محرومین ستاد اجرایی فرمان امام اقلام و کالا‌های اساسی کشور را خریداری و در اختیار متولیان آن قرار خواهد داد به طور مثال با خرید دام‌های سبک و سنگین آن‌ها را در اختیار دامپروران قرار می‌دهد.

او ادامه داد: بسیاری از دامپروری‌ها و مراکز بسته بندی گوشت در استان سیستان و بلوچستان تعطیل شده بودند که با این اقدام مجدد فعال شدند.


بیشتر بخوانید

ایجاد ۱۹۰ هزار شغل با حمایت بنیاد برکت از بنگاه‌های تولیدی

تفاهم‌نامه ۸۰ هزار میلیارد ریالی اشتغال‌زایی برکت


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.