سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه هشتم خراسان جنوبی درکاهش تردد‌های بین استانی

خراسان جنوبی رتبه هشتم را در زمینه تردد‌های بین استانی در محور‌های مشترک با استان‌های همجوار کسب کرده و میزان این تردد‌ها کاهش یافته است.

سهرابی سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پنج ماهه امسال میزان تردد‌هایی که در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده نسبت به مدت مشابه پارسال به کمتر از از ۱۵ میلیون و صد هزار ترد درسیده است.

او افزود: براساس داده‌های ترافیکی سال‌های گذشته به طور معمول در پنج ماهه نخست هر سال نسبت به پارسال معمولا باید به میزان ۸ درصد افزایش تردد داشته باشیم در صورتی که به کاهش ۲۲ درصدی تردد داخل استانی رسیده ایم.

سهرابی تصریح کرد: بیش از ۲۸ درصد میزان تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان را وسایل نقلیه سنگین (کامیونت، کامیون، اتوبوس وتریلر) تشکیل می‌دهند.

سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: حدود ۷۲ درصد تردد‌ها در محور‌های استان متشکل از وسایل نقلیه سبک (سواری‌ها و وانت ها) بوده است.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: از ابتدای اسفند پارسال تردد‌های بین استانی در محور‌های مشترک خراسان جنوبی با استان‌های همجوار ۲۹ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.