سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ مرداد ماه ۹۹؛

پلمب کارگاه تولیدی غیرمجاز در اردبیل/ کشف ۴۳۰ کیلوگرم خامه تقلبی/ کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب کارگاه تولیدی غیرمجاز در اردبیل

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: یک باب کارگاه غیرمجاز تولیدی با ۴۳۰ کیلوگرم خامه تقلبی در یکی از روستا‌های شهرستان اردبیل پلمب شد.

محسن ارزنلو افزود: یک باب کارگاه غیرمجاز تولیدی با ۴۳۰ کیلوگرم خامه تقلبی در یکی از روستا‌های شهرستان اردبیل توسط کارشناسان حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان شناسایی و پلمب شد.

او اعلام کرد: پیرو گزارش مردمی مبنی بر تولید خامه تقلبی در یکی از روستا‌های حومه اردبیل، کارشناسان این معاونت با همکاری نیروی انتظامی و با دستور مرجع قضایی به محل مراجعه کرده و کارگاه تولید غیرمجاز تولید خامه را پلمب کردند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: متخلفان در این کارگاه غیرمجاز، خامه را با استفاده از دستگاه‌های صنعتی و روغن نباتی تولید می‌کردند.

ارزنلو از کشف و معدوم سازی مقدار ۴۳ بسته ۱۰ کیلویی خامه تقلبی در این کارگاه خبر داد و افزود: این کارگاه با حکم قضایی پلمب و متخلفان تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

او، تامین سلامت مردم را یکی از وظایف اصلی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ذکر کرد و ادامه داد: برای تحقق این هدف کارشناسان با تجربه در حوزه صنایع غذایی شبانه روز تلاش می‌کنند تا با بهترین کیفیت ممکن مواد غذایی، آشامیدنی و خوراکی تولید شده در استان به دست مردم برسد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اضافه کرد: استان اردبیل جزو مناطقی است که محصولات واحد‌های تولید مواد غذایی آن به لحاظ نظارت خوب کارشناسان معاونت غذا و دارو دارای کیفیت مناسب است.

ارزنلو تامین سلامت غذایی مردم را منوط به همکاری همگانی دانست و تاکید کرد: کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، به طور مستمر هر گونه گزارشی را رصد کرده و به هیچ عنوان با خاطیان امر تولید و توزیع صنایع غذایی و خوراکی مماشات نمی‌کنند.

او با اشاره به ارجاع بیش از ۲۰ پرونده تخلفات در حوزه تولید مواد غذایی و آشامیدنی در استان اردبیل به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: با همه متخلفان معرفی شده برخورد قانونی انجام شده است.

کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از ۴۰ کیلو گرم تریاک و شیشه خبر داد.

سردار حسینی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر ورود مواد مخدر از استان‌های همجوار به داخل استان اردبیل، با اقدامات به موقع نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در سه عملیات عاملین اصلی ورود مواد مخدر به استان شناسایی شدند.

او افزود: از این افراد ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه کشف شد و قاچاقچیان دستیگر شده و ماشین‌های حمل مواد نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در ۵ ماه گذشته بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده است.

سردار حسینی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ آماده دریافت هر گونه اطلاعات در خصوص تهیه توزیع و ورود مواد مخدر به استان می‌باشد تا سریعا برای دستگیری و مجازات عاملان اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.