سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکوی پرش پیست اسکی اوجور در کشور منحصر بفرد است

استاندار اردبیل گفت: اولین سکوی پرش کشور برای پیست اسکی اوجور طراحی شده که این مکان را از سایر پیست‌های کشور منحصر کرده و مورد استقبال گردشگران و ورزشکاران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در بازدید از روند اجرای طرح‌های گردشگری سرعین گفت: اجرای طرح‌های زیرساختی در راستای توسعه بخش گردشگری شهرستان سرعین با تزریق اعتبارات لازم شتاب گرفته است.

او با بیان اینکه راه منطقه گردشگری آلوارس در دامنه سبلان که با تامین اعتبار امسال شروع شده تا تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این راه از اهمیت بالایی در توسعه گردشگری برای سرعین و استان برخوردار است و اعتبار لازم برای بازسازی و تکمیل این راه تامین می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: پیست اسکی اوجور در این منطقه از دیگر مراکز تفریحی و گردشگری در حال اجرا بوده که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است و تلاش می‌شود برق‌رسانی به این پیست تا دو ماه آینده و زیرسازی آن نیز تا پایان سال به اتمام برسد.

بهنام‌جو افزود: دستگاه بالابر این پیست توسط بخش خصوصی نصب شده و آماده بهره‌برداری بوده و رستوران آن نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال اجراست و در سال آینده طرح احداث هتل این پیست را اجرا می‌کند.

او این پیست را از جمله پیست‌های مهم کشور به دلیل برف‌گیر بودن پیست عنوان کرد و گفت: محل این پیست از شیب مناسبی برخوردار است و در بیشتر فصول سال برف در این منطقه مشاهده می‌شود.

استاندار اردبیل عنوان کرد: سکوی پرش نیز برای این پیست طراحی شده که این مکان را از سایر پیست‌های کشور منحصر کرده و مورد استقبال گردشگران و ورزشکاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.