سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰۰ کیلو گرم گوشت گرم بین مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان و موسسه خیریه حضرت خدیجه کبری (س) ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از توزیع ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت گرم بین مددجویان زنجانی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان و موسسه خیریه حضرت خدیجه کبری (س) خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کمیته امداد استان زنجان اقدامات چشمگیری برای مددجویان تحت حمایت  کمیته امداد انجام داده است.

او ادامه داد: در رزمایش نخست ایران همدل که به همت والای خیران و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان انجام شد، بیش از صد و ۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۳۲هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد تومان توزیع شد.

صفری با اشاره به اقدامات مراکز نیکوکاری تصریح کرد: ۱۰۹ مرکز نیکوکاری در استان زنجان ایجاد شده است که در طرح‌های مختلف برای کمک به نیازمندان فعالیت می‌کنند و از ابتدای امسال تاکنون به ویژه در مرحله اول رزمایش ایران همدل  ۲۰ میلیارد تومان از طریق این مراکز برای نیازمندان مساعدت شده است.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.