سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هلال احمری ها، محرم را بدون کرونا عزاداری کنید

اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان البرز در قالب گروه‌های پنج نفره برای اجرای دستور‌العمل های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید حسین بهنامیان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور‌العمل های بهداشتی ارسال شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری هیئت‌های مذهبی، اعضای جوانان این جمعیت بر اجرای صحیح  این مراسم‌ها نظارت می‌کنند.

او با بیان این که حضور اعضا در مراسم‌ها در راستای اجرای طرح نذر سلامت با عنوان خادمان حسینی هلال، انجام می‌شود، افزود: اعضا در این مراسم‌ها برای انسجام و اجرای دستور‌های بهداشتی و آشنایی هموطنان با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر حاضر می‌شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: اعضای کانون‌های جوانان در قالب گرو‌های پنج نفره با هماهنگی مسئولان هیئت های مذهبی به عزاداران توصیه‌های بهداشتی کاهش شیوع بیماری کرونا را آموزش می‌دهند.

‏او با اشاره به اینکه اعضا با لباس فرم و تجهیزات حفاظتی در طرح ملی خادمان حسینی هلال حضور خواهند داشت، افزود: کنترل تب و غربالگری افراد دارای علائم بیماری، نشانه‌گذاری فاصله استقرار عزاداران، ضدعفونی محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه و کنترل تجهیزات حفاظتی شرکت‌کنندگان از وظایف اعضای شرکت‌کننده در طرح است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.