سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ دو مدرسه خیّری در بخش بنت نیکشهر به زمین زده شد

بخشدار بنت شهرستان نیکشهر گفت: کلنگ مدرسه ۳ کلاسه سرگوست و ۲ کلاسه پشت بستان با همت خیرین نیک اندیش آقایان رضائیان و سمری همزمان با آغاز هفته دولت در این بخش به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احسان رئیسی بخشدار بنت در آیین کلنگ زنی مدارس خیّر ساز در بخش بنت گفت: کلنگ مدرسه ۳ کلاسه سرگوست و ۲ کلاسه پشت بستان با همت خیرین نیک اندیش آقایان رضائیان و سمری همزمان با آغاز هفته دولت در این بخش به زمین زده شد.

او  ضمن قدردانی از نوع دوستی و زحمات خیرین در بخش بنت افزود: دانش آموزان بنتی بسیار با استعداد و توانمند هستند که این اقدام خیرین باعث خوشحالی و نوید بخش پیشرفت و آبادانی در این منطقه است.

احسان رئیسی بخشدار بنت بیان کرد: مدرسه سازی و تامین فضای آموزشی مناسب لازمه توسعه پایدار و باعث کاهش میزان ترک تحصیل دانش آموزان به خصوص در مناطق کمتر برخوردار خواهد بود.

اسحاق شاهوزهی رئیس اداره آموزش و پرورش بنت ه  در این مراسم که با حضور مسئولین محلی، نمایندگان خیرین و معتمدین برگزار شد، گفت: خیرین نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان بخش بنت با مدرسه سازی داشته اند که این امر تداعی کننده فردایی روشن و حضور انسان‌هایی آگاه در سطح جامعه خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش بنت افزود: تمامی هزینه‌های احداث و اجرای این دو مدرسه توسط خیرین انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.