سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی رئیس جهاددانشگاهی از رسانه ملی

رئیس جهاددانشگاهی همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل این نهاد در پیامی خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما، از حمایت رسانه ملی قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا طیبی در نامه‌ای خطاب به عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد، تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه‌ رئیس این نهاد به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به جنابعالی که با تدبیر شایسته و نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق‌العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان، متعهدانه و سخاوتمندانه بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سال تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار دادید، ابراز می‌کنم.

امروز، محققان جهاددانشگاهی خرسند از این سطح همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی و دلگرم از بازخورد‌های مردمی، مصمم‌تر از قبل در راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و ساخت و تولید محصولات استراتژیک فنی در حوزه‌های مختلف علوم گام برمی‌دارند.

لازم می‌دانم بار دیگر از جنابعالی و همکاران پرتلاش‌تان در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق‌شناسی کرده و عافیت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند سبحان مسألت کنم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.