سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

از کشف ۷ دستگاه موتورسیکلت تا کشف ۲ محموله برنج و دام قاچاق

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از انهدام یک باند ۳ نفره سرقت در این شهرستان خبر دادو گفت: از این باند ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : پس از سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رضایی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمان، ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۷ قطعه بدنه اسقاط شده آن کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ محموله برنج و دام قاچاق در این شهرستان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: در ماموریت نخست ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۴۴۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال کشف شد.

حق جویان افزود: در ماموریت دوم نیز ماموران انتظامی شهرستان پاوه با توقیف یک دستگاه وانت نیسان ۱۱ راس دام قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی پاوه از دستگیری ۲ نفر در رابطه با محموله‌های قاچاق کشف شده خبر داد و گفت: این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.