سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲ هزار اشتغال جدید در بلاتکلیفی

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ایجاد ۲ هزار اشتغال جدید در ۶ واحد تولیدی استان به دلیل اختلاف ارزی با صندوق توسعه ملی بلاتکلیف باقی مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ایمان سرم، ذوب آهن بیستون، پتروشیمی کرمانشاه، ایلیا ذرت و قوطی سازی زمزم شرکت هایی هستند که به دلیل تمدید نشدن ال سی و نداشتن امکان تامین برای توسعه و بهره برداری مشکل دارند.

او با بیان اینکه این شرکت ها در انتظار موافقت صندوق توسعه ملی هستند، گفت : با کمک استاندار کرمانشاه به زودی رایزنی‌هایی در این زمینه انجام خواهیم داد تا هر چه زودتر مشکل این واحدهای اقتصادی رفع شود.

دارابی به موضوع بهره برداری از کارخانه قوطی سازی زمزم توسط بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: به گفته مدیران شرکت زمزم این کارخانه آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه از بنیاد مستضعفان خاطره های بسیار شیرین دارد، افزود: این بنیاد چندین واحد تولیدی ارزشمند را در نقاط مختلف استان در راستای اقدامات اجتماعی خود ایجاد کرده اند.

رئیس سازمان صمت ادامه داد: ما از بنیاد مستضعفان توقع داریم که پروژه قوطی سازی زمزم را به زودی به بهره برداری برساند.

دارابی به موضوع شرکت فرآوری گوشت تعریف اشاره کرد و افزود: این واحد اقتصادی که علاوه بر سردخانه کار فرآوری و بسته بندی گوشت را انجام می دهد برای ادامه فعالیت خود به دریافت تسهیلات نیاز دارد.

او افزود: به دنبال آن هستیم که با پرداخت تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری مشکل این واحد تولیدی را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت بسیار خوبی در زمینه بسته بندی و فرآوری گوشت دارد، گفت: عراق نیز از این‌ محصولات استقبال می کند و زمینه های صادراتی لازم‌ در این زمینه وجود دارد.

هدایت حاتمی افزود: در این راستا از واحدهای فرآوری و بسته بندی گوشت و سرمایه گذاری در این زمینه حمایت می کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.