سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا گریبان چند شهروند رامهرمزی را گرفت؟

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، یک هزار و ۲۵۹ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند.

عطااله شیرالی رئیس مرکز بهداشت رامهرمز درخصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوه بیماری کرونا تاکنون، یک هزار و ۲۵۹ نفر از شهروندان رامهرمزی به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۵ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

او افزود: کارکنان بخش بهداشت کمتر از یک درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهد، ولی حدود ۱۳ برابر بیشتر از افراد عادی یعنی ۱۲۵ نفر از ۸۵۰ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا شدند که این مظلومیت بخش بهداشت و درمان را می‌رساند.

شیرالی اظهار داشت: فشار‌های کاری و مسائل اقتصادی بسیار شدیدی از ابتدای شیوع کرونا ویروس بر کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان وارد شده است و از ابتدایی‌ترین نیاز‌های خود درمانده ایم ودر این شرایط تنها انتظاری که از خبرنگاران داریم این است که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که داریم از اخباری که برای سیستم ما چالش ایجاد می‌کند و از نقد‌های غیر تخصصی پرهیز کنند.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تاکید کرد: نقد‌ها باید تخصصی باشد و بدون اطلاع از مشکلات بخش شبکه بهداشت و درمان از این کار پرهیز کنند و در جامعه خیر و مصلحت را در نظر بگیرند تا آرامش و امنیت جامعه و اداره‌ای را به هم نزنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.