سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت ۳۶ هوادار پس از صعود پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا

پس از صعود تیم فوتبال پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، پلیس فرانسه ۳۶ هوادار این تیم را بازداشت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که پس از پیروزی تیم فوتبال  پاری سن ژرمن مقابل لایپزیگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پلیس این کشور ۳۶ هوادار را دستگیر کرد.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن بامداد چهارشنبه با پیروزی سه بر صفر مقابل لایپزیگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای اولین بار به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

پس از صعود پاری سن ژرمن به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بسیاری از هواداران پاریسی، با حضور در خیابان‌های پاریس از جمله شانزه لیزه پیروزی تیم محبوب خود را جشن گرفتند. این در حالی است که هفته گذشته با افزایش شیوع ویروس کرونا، پاریس بار دیگر وارد منطقه قرمز شده بود.

در همین رابطه، پلیس تجمع بیش از ۱۰ نفر را ممنوع اعلام کرده است. لیست خیابان‌های پاریس که زدن ماسک در آن‌ها اجباری است نیز افزایش یافت، از جمله شانزه لیزه.

وزیر کشور فرانسه در صفحه توییتر خود نوشت: در پاسخ به درخواست من برای پراکنده کردن تجمعات غیرمجاز در شانزه لیزه، پلیس ۳۶ نفر را بازداشت کرد که من از آن‌ها سپاسگزارم. ما دوربین‌های نظارتی را برای پیگرد قانونی کسانی که مرتکب جرایم غیرقابل قبول شده اند، بررسی خواهیم کرد.

پلیس پاریس نیز گفت: مأموران برای شناسایی افرادی که خسارت وارد کرده و در طی تجمعات غیرمجاز مرتکب خشونت شده اند، از همه امکانات و تجهیزات خود استفاده خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.