سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادرى جهرمى: زیرساخت اصلاح تعرفه مرکز وکلای قوه قضاییه آماده شده است

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه زیرساخت اصلاح تعرفه مرکز وکلای قوه قضاییه آماده شده است، گفت: تخصص گرایى در امر وکالت یک لازمه است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ على بهادرى جهرمى رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست هم اندیشى وکالت اظهار کرد: هیچکس وجود ندارد که نپذیرد نهاد و نظام وکالت و کلیت عملکرد این نهاد در ایران بیماری هایى دارد. ما قصد داریم این جلسات را آغاز تشکیل شوراى سیاستگذارى وکالت تخصصی قرار دهیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: به دنبال مقصر نمی‌گردیم، اما به عنوان یکى از نهادهاى فعال مکلف هستیم که براى حل این بیمارى‌ها برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ضمن همکارى با نهاد وکالت مشکلات را حل خواهیم کرد و معتقد هستم که حل مشکلات وکلا منجر به حل مشکلات مردم خواهد شد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه متأسفانه وکالت در کشور ما در سطح عمومى باقی مانده است، تصریح کرد: باید این عقب ماندگى را جبران کنیم و برای جبران هم مى طلبد که براى این تدبیرى بیاندیشیم.

تخصص گرایى در امر وکالت یک لازمه است

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه زیرساخت اصلاح تعرفه مرکز وکلای قوه قضاییه آماده شده است، گفت: تخصص گرایى در امر وکالت یک لازمه است و اگر نهاد وکالت در جهت منافع ملى همدل و جدى جلو بیاید، حتما حمایت خواهد شد.

بهادر جهرمى ضمن اشاره به اقدامات لازم در حوزه وکالت گفت: باید در حوزه وکالت تخصصى پازل آرمانى تهیه شود و اگر اصلاح قانون نیاز است، قانون را اصلاح کنیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: با موضع گیرى هاى اخیر کانون وکلاى مرکز، با همدلى مى‌شود براى بسیاری از مشکلات نهاد وکالت برنامه ریزى کرد.

وی تصریح کرد: رویه مرکز این است که با روش صاحبنظران و متخصصان برخورد کند و از نظرات آن‌ها بهره ببرد.

انتهاى پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.