سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدل: فقط چند تیم مدعی لیگ برتر امکاناتی در حد آلومینیوم دارند/ هنوز درباره تمدید قرارداد تصمیم نگرفته ام

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فقط چند تیم مدعی لیگ برتری امکاناتی در حد آلومینیوم دارند و این تیم در لیگ برتر می‌تواند جایگاه‌های خوبی کسب کند.

حامد پاکدل، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نیم فصل از پارس جنوبی جم به آلومینیوم اراک رفتم و تصمیم سختی بود که از یک تیم لیگ برتری به یک تیم لیگ یکی بروم، اما وقتی شرایط و امکانات آلومینیوم را دیدم و خطیبی هم سرمربی شده بود، تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم و ریسک کار در لیگ یک را بپذیرم.

بازیکن آلومینیوم در ادامه گفت: زمانی که به آلومینیوم پیوستم، تیم در رده نهم جدول قرار داشت، اما باور داشتم که با خطیبی و دیگر عوامل باشگاه می‌توانیم آلومینیوم را به سطح اول فوتبال ایران برسانیم. در نهایت لطف خدا شامل حال ما شد و مردم اراک پس از ۱۸ سال صعود تیمشان به لیگ برتر را دیدند. از انتخاب آلومینیوم بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم.

پاکدل در پاسخ به این سوال که آلومینیوم مانند دیگر تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌رسند، آسانسور گونه به لیگ یک برنمی گردد گفت: آلومینیوم امکانات فوق العاده‌ای دارد و تنها چند تیم بالای جدولی لیگ برتر امکاناتی در حد این تیم دارند. باشگاه شرایط مطلوبی دارد و وقتی که تیم نهم جدول با تلاش مدیریت، همت اعضای تیم و حمایت‌های هواداران به لیگ برتر صعود می‌کند، افتخار بزرگی به دست آمده و نشان می‌دهد که با همدلی می‌توانیم از داشته هایمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.  

او افزود: آلومینیوم شرایط و امکاناتی دارد که با استفاده از آن می‌تواند در لیگ برتر بماند و جایگاه‌های خوبی را کسب کند. این باشگاه دغدغه زمین چمن، امکانات سخت افزاری و منابع مالی را ندارد و با مدیریت خوب خود و سرمربی کاربلدی که دارد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


او درباره قراردادش با آلومینیوم اراک گفت: قراردادم با آلومینیوم یک نیم فصل بود که اکنون تمام شده و باید برای آینده ام تصمیم بگیرم. صحبت‌هایی درباره تمدید قراردادم مطرح شده، اما باید شرایط و پیشنهادهایم را ارزیابی کنم تا بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی ام بگیرم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.