سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ مرداد ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای در بابلسر/ دستگیری قاچاقچیان چوب در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود، مظنون و پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت منزل در این شهرستان با همدستی یک از دوستان خود اعتراف کرد.

او از دستگیری همدست متهم در ادامه رسیدگی به پرونده خبر داد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهمان ضمن اعتراف به ۲۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران کلانتری پل سفید این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان در حال تردد در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان، مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ اکبری از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از محور ورودی این شهرستان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند متهم را در یکی از ورودی‌های این شهرستان با یک خودروی پرایئد شناسایی کنند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

او از کشف ۴ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و افزود: متهم که اهل و ساکن یکی از استان‌های غرب کشور است، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.