سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: موشک پاسخ موشک و بمباران پاسخ بمباران خواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه ملت فلسطین در برابر عادی سازی روابط ایستاده است، گفت پاسخ حمله موشکی، موشک خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی حماس امروز چهارشنبه در سخنانی گفت ملت فلسطین از تهدیدات ترسی ندارد و پاسخ بمباران، بمباران و پاسخ موشک، موشک خواهد بود.

وی در سخنانی در راهپیمایی «گروه های کار ملی و اسلامی» که با عنوان «عادی سازی خیانت است» برگزار شده بود، گفت: ملت فلسطین یکپارچه در برابر عادی سازی سریالی روابط (با رژیم صهیونیستی) و نیز معامله قرن و طرح ترامپ که به دنبال از میان بردن مسأله فلسطین بوده، ایستاده است.

او همچنین با بیان اینکه دشمن با اقدام خود، تمامی گزینه ها را از میان برده و تنها گزینه مقاومت همه جانبه را بر جای گذاشته گفت: ملت ما با افتخار تمام یکپارچه ایستاده و دست های ما یکی است. سلاح های ما یکپارچه و ملت ما متحد بوده و این دلیلی آشکار است که بحران ها ملت فلسطین را یکپارچه می کند.

او همچنین از وعده محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص دعوت از طرفهای فلسطینی استقبال کرد.
خلیل الحیه در ادامه در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی هر کشوری هشدار داد و گفت: ما با عادی سازی روابط مخالف هستیم؛ حال هرکس و یا کشوری می خواهد باشد که به این اقدام دست زده است.

او بار دیگر تأکید کرد تصمیم مقابله همه جانبه همچنان علیه رژیم صهیونیستی پابرجاست.

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه هفته گذشته از دستیابی امارات و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی سازی روابط خبر داد و مدعی شد این توافقی تاریخی به حساب می‌آید.

این در حالی است که توافق برای عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی واکشن‌هایی بین المللی را در پی داشت. «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه با ابراز مخالت با «سوء استفاده امارات از مسأله فلسطین برای عادی سازی روابط با اسرائیل» اعلام کرد: گام امارات، خروجی آشکار از اجماع عربی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.