سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش میزان ورودی آب سد‌های کشور

میزان ورودی روان‌آب‌ها به مخازن سد‌های کشور از ابتدای مهر سال گذشته تا ۲۴ مرداد ماه به میزان ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته کاهش داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میزان ورودی روان‌آب‌ها به مخازن سد‌های کشور از ابتدای مهر سال گذشته تا ۲۴ مرداد ماه، ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته کاهش داشته است. این در حالی است که میزان ورودی روان‌آب‌ها به مخازن سد‌های کشور در مدت مشابه سال گذشته، ۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.

ظرفیت کل مخازن سد‌ها در سال آبی گذشته تا ۲۴ مرداد ۹۸ به میزان ۵۰ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب بوده و موجودی آن‌ها در زمان حاضر با کاهش پنج درصدی از ابتدای سال آبی تا ۲۴ مرداد امسال ۳۱ میلیارد و ۳۸۰ متر مکعب را شامل می‌شود. این رقم در مدت مشابه سال آبی گذشته، ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون متر مکعب بود.


بیشتر بخوانید


مخازن سد‌های کشور در زمان حاضر تا ۲۴ مرداد امسال ۶۲ درصد پر بوده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته، ۶۶ درصد بود. همچنین در این مدت میزان خروجی سد‌ها هم ۳۱ درصد کاهش داشت.

حجم خروجی مخازن هم اینک ۵۱ میلیارد و ۹۰ میلیون متر مکعب است که این رقم در مدت مشابه سال آبی گذشته ۷۳ میلیارد و ۹۳۰ میلیون متر مکعب بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.