سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده غیرقانونی از مدارک هویتی یکی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند، در بجنورد خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی استان   گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی افرادی با سوء استفاده از مدارک هویتی او اقدام به افتتاح حساب و به تبع آن اقدام به کلاهبرداری از سایر شهروندان می‌کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه کارآگاهان تحقیقات گسترده و میدانی خود را با جدیت آغاز کردند، افزود: با تلاش مستمر و دقیق کارآگاهان متهمان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در نهایت ۲ نفر متهم بعد از انجام تحقیقات لازم در این رابطه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به کلاهبرداری از ۴ شهروند به ارزش ۴۶ میلیون ریال اعتراف کردند، یاد آور شد: بعد از تشکیل پرونده متهم ردیف اول با قرار مناسب راهی زندان و متهم ردیف دوم نیز با کفالت آزاد شد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.