سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح توقیف خودرو بدون پلاک در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از اجرای طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت توقیف خودرو و موتور سیکلت‌های بدون پلاک در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در اجرای طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی در مجموع تعداد ۸ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و پلاک مخدوش جمع آوری و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و افزود: چنین طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی هر ماه ۲ مرحله به اجرا در می‌آید و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودرو‌های بدون پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودرو‌ها است.

تجاری تاکید کرد: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخورد‌ها بدون اغماض خواهد بود.

برابر ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

طرح توقیف خودرو‌های بدون پلاک، پلاک مخدوش و دارای شیشه دودی در شهرستان مهاباد همچنان دارد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.