سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از بازداشت تا برکناری در شهرداری‌های سه شهر مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران دستگیری تعدادی از مسئولان شهرداری سلمانشهر، شورای اسلامی ساری و برکناری شهردار سورک را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای دستور قاطع رئیس دستگاه قضا در مبارزه با مفسدین اقتصادی و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال بیت المال، سرپرست شهرداری فعلی، شهردار قبلی، سرپرست شهردار قبلی و یکی ازکارمندان شهرداری سلمانشهر به اتهام رشا و ارتشا، تضییع حقوق دولتی، ایجاد نفع و گزارش خلاف واقع دستگیر و بازداشت شدند.

او با تایید دستگیری چهارمین عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: میزان تخلفات در پرونده شهرداری و شورای شهر ساری بسیار زیاد و این پرونده در حال رسیدگی است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ادامه داد: شهردار سورک مرکز شهرستان میاندورود نیز طبق حکم قضایی از کار معلق و برکنار شد.

بیشتر بخوانید 

رییس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده‌هایی پارسال برای شهردار سورک تشکیل شده بود که در ادامه رسیدگی‌های قضایی و با پیگیری‌های دادستان میاندورود با هفت اتهام از جمله سوء استفاده از موقعیت شغلی و پرداخت رشوه از ادامه کار معلق شد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه دستگاه قضایی استان هیچگونه مماشاتی با مفاسد اقتصادی نداشته و در برخورد با هیچ شخص، گروه و جناحی واهمه‌ای ندارد، افزود: با رویکرد جدید دستگاه قضایی در مبارزه علیه فساد اقتصادی در ادارات و نهاد‌ها، مبارزه با مفاسد مورد توجه جدی‌تر دادگستری مازندران قرار گرفت.

او با تاکید بر اهمیت سلامت اداری مسئولان افزود:در مبارزه با انواع مفاسد بویژه مفاسد اقتصادی قاطع و بی اغماض هستیم و نسبت به تضییع حقوق مردم جدی و بی گذشت اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود