سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دولت فرصتی برای عبور از فضای تحریف

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هفته دولت را فرصتی برای عبور از فضای تحریف علیه خدمات و اقدامات هفت ساله دولت و نظام اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : متاسفانه برخی جریان‌ها بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا، به تحریف اقدامات و خدمات دولت کمک می‌کنند.

او گفت : اطلاع رسانی خدمات و اقدامات صورت گرفته، نه فقط در دفاع از خدمات دولت، بلکه در دفاع از عملکرد نظام اسلامی می‌تواند خط بطلانی بر جریان تحریف باشد.

الهی تبار با تاکید بر پرداخت مقایسه‌ای به خدمات و اقدامات در هفته دولت افزود: پرداخت به دستاورد‌های حوزه سلامت و بهداشت و درمانی به ویژه در مقابله با کرونا، خدمات زیرساختی در بخش‌های آب، برق و گاز و همچنین زیرساخت‌های ایجاد شده در حوزه ارتباطات بخوبی می‌تواند برجستگی عملکرد دولت تدبیر و امید را در هفت ساله گذشته نشان دهد.

او از دستگاه‌ها و سازمان‌های استان خواست با ارائه و اطلاع رسانی پروژه‌های مهم و اثرگذار، ضمن بیان عملکردها، موجبات رضایتمندی و خرسندی مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.