سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله بزرگ لوازم خانگی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله بزرگ احتکار لوازم خانگی در شهر کرمانشاه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و باتلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر احتکار مقدار زیادی کالا و لوازم خانگی در شهرک حافظیه کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی همراه با نمایندگان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی ۲۳ دستگاه یخچال فریزر، ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۲ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۵۵ دستگاه اجاق گاز، ۳۲ دستگاه چرخ گوشت و ۱۵۱ دستگاه کولرگازی قاچاق احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله لوازم خانگی احتکار شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

او ادامه داد:  علاوه بر پلمب انباری‌های محل احتکار، یک نفر نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جاویدان در پایان برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا را از مهمترین برنامه‌های امسال پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آمار کشفیات امسال  نسبت به مدت مشابه پارسال رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.