سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقروکلیایی گفت: تاکنون در شهرستان بیش از ۲۶ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری سنقرو کلیایی در جلسه اشتغال شهرستان  گفت: سهمیه اشتغال این شهرستان در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه  امسال ۲۲۶۹ نفر است که  از سوی دستگاه‌های اجرایی تا مرداد ماه امسال تعداد ۱۲۹۸ مورد در این سامانه به ثبت رسیده و ۵۷ درصد آن محقق شده است.

او گفت: آمار ثبت اشتغال در سامانه رصد از سوی دستگاه‌های اجرایی علاوه براستخدام درادارات که بسیارمحدود است، شامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، صدورمجوز‌ها برای فعالیت‌های صنفی وصنعتی، مهارت آموزی، اقدامات ترویجی جهاد کشاورزی است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقرو کلیایی همچنین از پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: در سامانه مربوط به مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا تا به امروز در شهرستان ۶۶۹ مورد ثبتنام انجام شده و ۲۸۹ مورد از این تعداد نیز پرداخت شده است.

قربانی با بیان اینکه اکثر پرونده‌ها در دست بررسی و در مرحله پرداخت نهایی هستند از صاحبان مشاغل شهرستان سنقروکلیایی خواست که از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.