سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دستگیری عاملان آتش سوزی یک باب مغازه تا کشف ۱۵۶ کیلوگرم شیشه در بم

با بسته خبر‌های انتظامی امروز سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروز ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می خوانیم:

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع آتش سوزی یک باب مغازه لوازم یدکی خودرو در جیرفت، ماموران با انجام اقدامات پلیسی ۳ نفر مظنون را شناسایی و دستگیر کردند که این افراد در بازجویی‌ها به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلاف شخصی با صاحب مغازه اعلام کردند.
سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: برابر اعلام نظر کارشناسان، میزان خسارات وارده ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد و متهمان بعد از تکمیل تحقیقات به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

کشف ۱۵۶ کیلوگرم شیشه در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۵۶ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه و ۴ کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به معرفی قاچاقچی دستگیر شده به مرجع قضایی بیان داشت: متاسفانه طی چند سال اخیر تلاش همه جانبه سوداگران مرگ برای ورود و عرضه موادمخدر صنعتی به میهن افزایش یافته که این دسته مواد هزران بابر نسبت به مواد مخدر سنتی خطرناک‌تر هستند و لازم است همه افراد جامعه به ویژه خانواده‌ها به شدت از گرایش به هر نوع مواد افیونی دوری کنند.


سقوط درب کارگاه تولیدی جان ۲ کودک را گرفت

رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ۲ فرزند نگهبان یک شرکت تولیدی در یکی از شهرک‌های صنعتی به دلیل افتادن درب آهنی کارگاه بررویشان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ"یدالله حسن‌پور"بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.