سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعله های مهیب ارتفاعات شیراز را می سوزاند/ آتش به قله رسید + تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش سوزی در ارتفاعات بین شاپور جان و پیربنو شیراز خبر داد.

قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به آتش سوزی در ارتفاعات بین شاپور جان و پیربنو شیراز، اظهار کرد: این آتش سوزی امشب ۲۸ مردادماه، از سمت سیاخ دارنگون شروع شده و به سمت قله پیش رفته و به ارتفاعات شاپورجان انتقال پیدا کرده است.

او ادامه داد: تیم تخصصی عملیات ویژه سازمان آتش نشانی و گروه‌های کوهستان در محل حضور دارند و در حال اطفای آتش هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: همچنین از سازمان‌های مختلف از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و نیرو‌های نظامی درخواست کرده‌ایم که به آتش‌نشانان کمک کنند، و همچنین مردم بومی هم در محل حادثه حضور دارند.

او با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: آتش سوزی گسترده، وزش باد شدید و از طرفی صعب العبور منطقه مهار آتش را با مشکل روبرو کرده است.

همچنین ستاد بحران شهرستان شیراز به محض اطلاع از شروع آتش‌سوزی در ارتفاعات شاپورجان و پیربنو، در محل حادثه تشکیل جلسه داد.

حقیقی جانشین رئیس ستاد بحران شهرستان و بخشدار مرکزی شیراز با حضور در محل حادثه، هماهنگی لازم جهت اعزام تیم‌های اطفای حریق، آتش نشانی، نیرو‌های مردمی و منابع طبیعی به محل حادثه را به عمل آورد.

او گفت: با توجه به محل قرارگیری آتش‌سوزی در ارتفاعات، دسترسی به محل حریق به آسانی انجام نمی‌شود و نیرو‌های حاضر در محل حادثه، تمام تلاش خود را برای کنترل آتش به کار خواهند گرفت.

معاون فرماندار شیراز تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت بررسی همه جانبه راه‌های اطفای سریع آتش در حال پیگیری و انجام است.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.