سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان:

به توانایی کادر فنی و تک تک بازیکنان فولاد خوزستان ایمان دارم

محمدی گفت: به توانایی کادر فنی و تک تک بازیکنان فولاد خوزستان ایمان دارم و آن‌ها می‌خواهم با دقت و تمرکز بالا آخرین گام را بردارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: ما از عملکرد تیم رضایت داریم، چراکه با وجود همه روز‌های سخت و نفس‌گیری که داشت، همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تا هفته آخر روحیه جنگندگی را حفظ کرده اند و در کورس کسب سهمیه باقی مانده اند.

او در ادامه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه تیم وجود دارد، افزود: فولاد طی این فصل فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و ان شاءالله این بار نیز با بُرد مقابل تراکتورسازی تبریز کسب سهمیه کرده و دل همه مردم استان خوزستان و به ویژه هواداران را شاد خواهد کرد.

محمدی اظهار داشت: فولادی‌ها از نظر فنی توانایی کسب پیروزی در این بازی را دارند. از آن‌ها انتظار دارم که با دقت و تمرکز کامل آخرین گام خود را بردارند. فولاد خوزستان تیم مقتدر و هماهنگی است و امیدوارم با حفظ شرایط مطلوب، بتوانیم هواداران را با کسب سهمیه آسیا خشنود سازیم.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه به توانایی‌های کادر فنی و تک تک بازیکنان ایمان دارم، بیان کرد: مطمئن هستم با روحیه خوب و توانایی‌هایی که از شما سراغ دارم، قطعا در این میدان سرافراز خواهید بود و روز پنجشنبه مزد همه تلاش هایتان و آنچه شایسته اش هستید را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.