سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۴۲۸ فوت بر اثر ابتلا به کرونا در کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت ۴۲۸ فوت بر اثر ابتلا به کرونا در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: ۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان توحید سنندج، ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان کوثر سنندج، ۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، ۹ بیمار کرونایی در بیمارستان فجر مریوان، ۷ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی قروه، ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین بیجار، ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان سینای کامیاران، ۲ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره، ۷ بیمار کرونایی در بیمارستان رازی بانه و یک بیمار کرونایی در بیمارستان صلاح‌الدین بانه بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: وضعیت ۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم و در بخش ویژه «آی سی یو» بستری هستند.

رضاعی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، گفت: از آغاز شیوع این ویروس تا کنون ۴۲۸ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

او اظهار کرد: ۸۲ نفر در سقز، ۱۴۷ نفر در سنندج، ۳۸ نفر در قروه، ۳۲ نفر در بانه، ۲۵ نفر در بیجار، ۲۴ نفر در مریوان، ۳۸ نفر در کامیاران، ۳۲ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان بر اثر ابتلا به کرونا جان‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی تا قطع زنجیره این ویروس مهلک باید رعایت شود، خطاب به مردم اظهار کرد: در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.