سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

مجموعه خبری آبادان در همه عرصه ها اطلاع رسانی دقیق را پیشه کرده است

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: مجموعه خبری آبادان در همه عرصه ها اطلاع رسانی دقیق و درست را پیشه کرده و هیچگاه کارشان را فدای مشکلات نکرده اند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز با حضور در تحریریه خبر آبادان، دقت و صداقت این مجموعه خبری در عرصه اطلاع رسانی به مخاطبان را ستود و افزود: رویکرد مطالبه گرانه خبرنگاران این مرکز موجب شده تا مردم امیدشان به صدا و سیما بیشتر شود.

او با بیان اینکه مجموعه خبری آبادان در همه عرصه ها اطلاع رسانی دقیق و درست را پیشه کرده و هیچگاه کارشان را فدای مشکلات نکرده اند ادامه داد: صدرنشینی صدا و سیمای مرکز آبادان حاصل انسجام کاری و هم اندیشی اصحاب رسانه و همه اعضای این خانواده بزرگ است.

امام جمعه آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه آتش سینما رکس آبادان در بیست و هشتم مرداد سال 57 گفت: خبرنگاران ضمن برای برجسته سازی فاجعه سینما رکس و ثبت آن در تقویم رسمی کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور از خبرنگاران خواست مودبانه مدیران را به چالش بکشند چرا که گام دوم انقلاب نیازمند مدیرانی با نگرش جهادی، پاسخگو، تحول گرا و صادق است.

ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه آبادان برای تجلیل از خبرنگاران، از مجموعه خبر آبادان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: آن ها در همه شرایط به ویژه در اوضاع کرونایی از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم فروگذار نکردند.

او با اشاره به کسب موفقیت های مختلف در حوزه های متفاوت افزود: واحد خبر آبادان با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت امسال نیز در بین همه مراکز خبری استان ها برای چهارمین سال موفق به کسب رتبه برتر و ممتاز شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.