سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و هشتم مرداد ۹۹؛

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر /دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز/توقیف دام‌های قاچاق درشهرستان البرز

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: دیروز مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در آزادراه تهران-قزوین یک دستگاه اتوبوس را که از تهران به سمت اردبیل در حرکت بود، برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: مأموران در بازدید از این اتوبوس به ۲ نفر از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل همراه آنان ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲ کیلو شیشه کشف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در اقدامی دیگر مأموران انتظامی شهرستان قزوین با اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر یکی از قاچاقجیان را شناسایی و در بازرسی از منزل وی ۴ و نیم کیلو تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر شدند.

دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: شش نفر در یکی از روستا‌های بخش کوهین به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی در حال حفاری بودند که به دام ماموران پلیس افتادند.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

توقیف دام‌های قاچاق درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بیدستان به یک دستگاه کامیون حامل ۱۷۰ راس دام قاچاق مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بررسی مدارک مشخص شد که راننده فاقد مجوز حمل دام است.

به گفته وی، ارزش تقریبی دام‌های کشف شده، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در این زمینه یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعزام مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاهی، دیپلم و عادی در صبح روز شنبه یکم شهریور ماه در خیابان ژاندارمری سابق از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده انجام می‌شود.
سرهنگ امید همتی مجد، از عموم مشمولان خواست با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط موجود و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، امکان پذیر نیست، مدارک مورد نیاز شرایط خاص (متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته فقط ناجایی، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء) را به همراه داشته باشند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر حضور به موقع مشمولان در محل اعزام، از آنان خواست ضمن رعایت مسایل و نکات بهداشتی، حتما مدارک هویتی، برگه آماده به خدمت، برگ تست غربالگری، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی، اقلام بهداشتی مورد نیاز به همراه داشته باشند.

سرهنگ همتی مجد با بیان اینکه به منظور صیانت از ابتلا به بیماری مهلک کرونا، به خانواده‌های مشمولان توصیه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های ترافیکی شهری و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام، از همراهی کردن مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی یادآور شد: با توجه به اینکه زمان کنکور گروه زبان خارجه در اول شهریور برگزار خواهد شد لذا مشمولان اعزامی پایه‌های شهریور ماه شرکت کننده در این رشته با ارائه کارت شرکت در آزمون سنجش (کارت ورود به جلسه) رشته امتحانی می‌توانند حداکثر در دوم شهریور ماه خود را به مراکز آموزشی معرفی کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.